Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Altså , Lovdata. Den som har laga det greiene der bør snarest lever inn IT diplomet sitt. Den er så sørgelig dårlig at det skjemmes. Heldigvis kan man bruke google til å finne sånn nogenlunde fram i det kaoset.
haha DETTE er spot on. Herregud for et makkverk av en nettside de har. Får håpe at statsstøtte og lisenspenger pløyes ned i å tilgjengeliggjøre rettskildene, og ikke i IT-oppsettet...

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Gneldrebikkjer. Spesielt små sådanne.
Gneldrebikkjer på generelt grunnlag er jeg enig i. Uoppdragne møkkadyr med eiere som mener at de må få lov..
Nei! Det må de ikke. Ha bånd på, be de tie stille og stopp de fra å hoppe og/eller lukte deg langt opp bak skrukken.

Gneldrebikkjer på generelt grunnlag er jeg enig i. Uoppdragne møkkadyr med eiere som mener at de må få lov..
Nei! Det må de ikke. Ha bånd på, be de tie stille og stopp de fra å hoppe og/eller lukte deg langt opp bak skrukken.
Når vi går tur, sier jeg alltid til turfølget når vi ser små gneldrebikkjer: "Gå bort og trå dem flate".

Turfølget never approves...

• Haha
Reaksjoner: holmby
Når vi går tur, sier jeg alltid til turfølget når vi ser små gneldrebikkjer: "Gå bort og trå dem flate".

Turfølget never approves...
Det er ikke hundene sin skyld, de blir som de blir oppdratt. Akkurat som mennesker. Så det blir mer riktig å kaste eierne under bussen en hunden, den vet ikke bedre.
Just sayin'

• Liker
Reaksjoner: andres