Lav IQ journalister som bruker barnehage psykologiske krigsførings metoder.
Også kalt "Denne artikkelen er laget ved hjelp av AI og kvalitetsikret av (insert name here)'s journalister"?Lav IQ journalister som bruker barnehage psykologiske krigsførings metoder.
Ikke en gang. Jeg tok feil denne gangen, det var ingen journalist!Også kalt "Denne artikkelen er laget ved hjelp av AI og kvalitetsikret av (insert name here)'s journalister"?
Ja de har lærtLærte de ingenting av Bud Light?
Kult å være "woke", sålenge det ikke koster pengerJa de har lært
![]()
Jaguar Land Rover is Latest 'Go Woke, Go Broke' Casualty: Drops 'Woke' Ad Agency After Sales Plummet
Jaguar Land Rover is scrambling after a disastrous rebrand tanked sales by nearly half. Ditching its ad agency, can JLR reclaim its iconic growl?www.ibtimes.co.uk
Helvetes dritt med elektriske komfyrplater.
Enten det varmer ikke en skit eller det kokker maten ihjel![]()
Helvetes dritt med elektriske komfyrplater.
Enten det varmer ikke en skit eller det kokker maten ihjel![]()
Poenget er at temperatur modulering er utfordrende og ikke helt konsekvent med behovet.Kan aldri sei eg har vært bort i problemet . Du veit du kan justere dei frå lav til høy? .
min løsning er konvensjonelle kokeplater av støpejern. jeg sverger til det og vil ikke ha noe annet. jeg vokste opp på 70-tallet med 8 eventyrlig high-tech kokesoner fra gaggenau, så jeg vet hva jeg snakker om. eneste reelle alternativ er gass, men det er fy-fy her i heimen.Poenget er at temperatur modulering er utfordrende og ikke helt konsekvent med behovet.
Det er ingen sjef som kokker på elektriske platter og det sier en del.
Og man trenger ikke å bli Hellstrøm for å slite med sånn.
På hytta bruker jeg gasstopp fordi jeg har ikke strøm. Det fungerer helt perfekt.min løsning er konvensjonelle kokeplater av støpejern. jeg sverger til det og vil ikke ha noe annet. jeg vokste opp på 70-tallet med 8 eventyrlig high-tech kokesoner fra gaggenau, så jeg vet hva jeg snakker om. eneste reelle alternativ er gass, men det er fy-fy her i heimen.
Gaggenau husholdningsapparater: Luksus for ditt kjøkken | Gaggenau
Gaggenaus luksuriøse husholdningsapparater imponerer med sitt håndverk og sin ytelse. La deg bli inspirert av vår design. Forskjellen heter Gaggenau!www.gaggenau.com