Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Ikke frykt... Forsikringsselskapet er på vei til deg.
1000011767.png

Skjønte det, bare tullet litt siden mannen med ljåen vandret i bildet du la ut 🙂

-Her må jeg bare skynde meg å legge inn et godt ord for Terry Pratchetts 'Mort', en hysterisk morsom bok om en kar som blir Dødens(tm) lærling og holder på å rote det hele til ved å både vurdere om ikke det kanskje kunne være en idé å få en 2nd opinion på Dødens(tm) vurderinger og i tillegg forelsker seg i Dødens(tm) datter...

• Liker
Reaksjoner: Heftos og Grendel
Tror jeg må syte litt om Posten, som vanligvis er helt supre. Venter på en pakke som ble sendt fra 200 km nord for meg. Den brukte først 5 dager på å bevege seg 475 km øst til Lørenskog, og så noen dager på å bevege seg 500 km vest igjen, mot meg. Den ankom lokal terminal i går. Forventet levering i dag...
Et eller annet meget irriterende med dette. Kommer nok frem, men jeg var dum nok til å gå ut ifra at det ville gå som vanlig. Kan jeg ha klusset det til med å ha valgt i 12-tiden at den skulle settes ved døren om den ikke gikk i postkassa?

• Liker
Reaksjoner: Pondus72
Tok bilde av at jeg kladdet en jobbsøknad for å sende til kjæresten, for å si "se her, nå gjør jeg det!". Klarte sende det til sjefen pga. navneblings i kontaktlista. 🫥
Hvis sjefen i forholdet er kjæresten så er all good. Hvis ikke...oh boy. Artig dag på "jobben" i morgen. Lykke til. Husk at for arbeidsdagen i morgen: "Life begins after a cup of strong coffee". ;)

Hvis sjefen i forholdet er kjæresten så er all good. Hvis ikke...oh boy. Artig dag på "jobben" i morgen. Lykke til. Husk at for arbeidsdagen i morgen: "Life begins after a cup of strong coffee". ;)
Sjefen er forøvrig i foreldreperm. Du og du, for en pinlig aften dette har vært. Det finnes feiladresserte meldinger man kan bortforklare med en viss grad av troverdighet, men et bilde av min e-posttjeneste, med mitt navn, med tittel "Jobbmuligheter hos X-selskap", med synlig meldingsinnhold... Lite å ta fra av unnskyldninger der.

Sjefen er forøvrig i foreldreperm. Du og du, for en pinlig aften dette har vært. Det finnes feiladresserte meldinger man kan bortforklare med en viss grad av troverdighet, men et bilde av min e-posttjeneste, med mitt navn, med tittel "Jobbmuligheter hos X-selskap", med synlig meldingsinnhold... Lite å ta fra av unnskyldninger der.
Har du en iPhone og dette er en SMS - så trykker du og holder på SMS-en og velger "Rediger"...og vips så endrer du teksten til noe mer passende. Prøv.