Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kjipe greier.
Svinger innom polet og tar med tre 'trygdeblokker' (tre-litere), går til kassen og forteller at her er det Black Friday og "ta 3 betal for 2", men damen sier jeg er en uke for tidlig!

Ok. Hun hadde humor og tok den.
Men jeg måtte betale for alle...
 
Kjipe greier.
Svinger innom polet og tar med tre 'trygdeblokker' (tre-litere), går til kassen og forteller at her er det Black Friday og "ta 3 betal for 2", men damen sier jeg er en uke for tidlig!

Ok. Hun hadde humor og tok den.
Men jeg måtte betale for alle...
Høres ut som Gato Negro fest
12304588.jpg
 
enkelte sadister ringer om og om igjen

Det er for det du aldri ringer opp igjen likevel ;) .

Det er sjelden folk som sender dissa meldingene ringer opp igjen, og om dei gjer det so er det kanskje 4-12t seinere og då er alt eg ville forelda og/eller eg har handlet en annen plass.Ringe tilbake meldingene har kun Max1 times gyldighet egentlig.
Unntaket her er jo sjølvsagt om eg allerede har handler med deg og har et problem som må fikses asap . Då ringer eg igjen uansett om 5-10 min so framt en ikkje skriver at en er i begravelse eller med ungene etc etc.
 
Stort tilbud på entrecôte på fersk disken... Kommer for å se.
Det ser ikke ut som entrecôte stykk.
Kjøttet kommer fra Namibia og er selvfølgelig Halal.
Hvordan sånt kjøtt finner veien sin til de norske supermarkedene som fersk råvare?
Her snakker jeg ikke om den lille avdelingen hvor Halal produkter fins, men der vi fant norsk kjøtt før i tiden.
Er det kontrollert og slaktet etter Europeiske standarder?
Selgeren ser ikke ut til å ha kontroll heller.
Oh, ja, det henger sikkert med "globaliseringen"...
 
Jeg "fordømte" Moxnes og hans dårlige unnskyldninger etter solbrille-tyveriet.
Nå er jeg mer usikker, dette går ikke på ideologi, dette virker for meg å være selvdestruktiv psykisk sykdom.
Og psykisk sykdom gjør at det ikke blir like morsomt å spøke med.
Mine 2 cents
X2
Utvilsomt psykisk sykdom han lider av.
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda og andres
Jeg har et hypotetisk spørsmål til alle dere som tar Hr.Moxnes i forsvar. ( Jeg har lite eller ingenting til overs for kjeltringer, om de skylder på sykdom eller ikke. )

Hva om det var overgrep mot barn han hadde en lei uvane med å begå, hadde det vært like mye sympati å hente da? Kleptomani er en sykdom på linje med Nekrofili og Pedofili.
Jeg er fullt klar over at det er "bedre" å stjele ost enn å begå et overgrep. Men jeg greier bare ikke etter beste evne å forstå at man på død å liv skal sympatiserer med sånne mennesker.
Hadde det vært fokus på at han burde fått hjelp tidligere da? Eller hadde han vært en sykt svin?

Jeg synes det er et tankekors over for hvor fort kriminelle blir sykeliggjort i dagens samfunn. Det er jo ikke det minste rart at kriminelle velger å komme hit for å "jobbe". Bare det at han har mage til å sykemelde seg etter dette er jo helt på styr, hadde en ansatt på Kiwi nasket så hadde vedkommende fått fyken på dagen! Da hadde det ikke vært tale om psykisk syk. Just sayin'
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg har et hypotetisk spørsmål til alle dere som tar Hr.Moxnes i forsvar. ( Jeg har lite eller ingenting til overs for kjeltringer, om de skylder på sykdom eller ikke. )

Hva om det var overgrep mot barn han hadde en lei uvane med å begå, hadde det vært like mye sympati å hente da? Kleptomani er en sykdom på linje med Nekrofili og Pedofili.
Jeg er fullt klar over at det er "bedre" å stjele ost enn å begå et overgrep. Men jeg greier bare ikke etter beste evne å forstå at man på død å liv skal sympatiserer med sånne mennesker.
Hadde det vært fokus på at han burde fått hjelp tidligere da? Eller hadde han vært en sykt svin?

Jeg synes det er et tankekors over for hvor fort kriminelle blir sykeliggjort i dagens samfunn. Det er jo ikke det minste rart at kriminelle velger å komme hit for å "jobbe". Bare det at han har mage til å sykemelde seg etter dette er jo helt på styr, hadde en ansatt på Kiwi nasket så hadde vedkommende fått fyken på dagen! Da hadde det ikke vært tale om psykisk syk. Just sayin'
Det er umulig å sammenligne ostetyveri og overgrep. Det er essensielt at M kun har skadet seg selv. Og at naskeriene har et selvdestruktivt preg - han har selvsagt ikke behov for å stjele osten. Tenk også på hvilke konsekvenser dette får for ham - han er ferdig som politiker (i hvert fall i mine øyne).
 
Jeg har et hypotetisk spørsmål til alle dere som tar Hr.Moxnes i forsvar. ( Jeg har lite eller ingenting til overs for kjeltringer, om de skylder på sykdom eller ikke. )

Hva om det var overgrep mot barn han hadde en lei uvane med å begå, hadde det vært like mye sympati å hente da? Kleptomani er en sykdom på linje med Nekrofili og Pedofili.
Jeg er fullt klar over at det er "bedre" å stjele ost enn å begå et overgrep. Men jeg greier bare ikke etter beste evne å forstå at man på død å liv skal sympatiserer med sånne mennesker.
Hadde det vært fokus på at han burde fått hjelp tidligere da? Eller hadde han vært en sykt svin?

Jeg synes det er et tankekors over for hvor fort kriminelle blir sykeliggjort i dagens samfunn. Det er jo ikke det minste rart at kriminelle velger å komme hit for å "jobbe". Bare det at han har mage til å sykemelde seg etter dette er jo helt på styr, hadde en ansatt på Kiwi nasket så hadde vedkommende fått fyken på dagen! Da hadde det ikke vært tale om psykisk syk. Just sayin'

Om han hadde drevet med overgrep,
Hadde du da ment at han gjorde det på gøy og at han løy om å være pedofil for å ha en unnskyldning?
 
Om han hadde drevet med overgrep,
Hadde du da ment at han gjorde det på gøy og at han løy om å være pedofil for å ha en unnskyldning?
En pedofil er jo drevet av en lyst eller kick akkurat som den kleptomane. Og jeg var helt klar på at det ikke er direkte sammenlignbart. Det var for å sette det på spissen. Hva den pedofile bruker som unnskyldning kan vel variere. Fellestrekket blant begge er vel at de helst ikke ønsker å bli oppdaget i udådene sine.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Det er umulig å sammenligne ostetyveri og overgrep. Det er essensielt at M kun har skadet seg selv. Og at naskeriene har et selvdestruktivt preg - han har selvsagt ikke behov for å stjele osten. Tenk også på hvilke konsekvenser dette får for ham - han er ferdig som politiker (i hvert fall i mine øyne).
Jeg poengterte at det ikke var sammenlignbart.
Men spørsmålet er om han hadde fått like mye sympati og han var pedofil eller nekrofil som er en de to personlighetsfortyrrelsene som er nærmest kleptomani? Selv blir jeg så provosert av han at jeg nesten eksploderer, mens jeg registrerer at flere andre har en "stakkars man som stjeler" holdning. Hva i alle dager gjør at han fortjener sympati i noen form, fasong eller farge? Og når han i tillegg får lov til å heve sykelønn i ett år på skattebetalernes regning fordi han blir tatt for å stjele så renner det fullstendig over for meg. Det kunne han faktisk holdt seg for god for, ihvertfall når han forfekter de ideologiene han gjør.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og gullet
Er det noen som fortsatt tror på at kriteriene for å bli politiker, er å bli smartere enn gjennomsnittet, et velfungerende menneske uten psykiske problemer, oppriktig og trofast?
Vi lever i en tid hvor vi ser en voksende trend av korrupsjon, degradering og desillusjon på statlig nivå.
Moxnes er dessverre et sandkorn i en sandkasse full av kattavføring og når man ser på det store bildet, ikke verdt å debattere en gang.
Han er en busk som gjemme en skog som setter fyr på seg selv.
Følg hvordan det neste presidentvalget skal ende i USA, fordi uansett utfallet, skal den andre halvdelen av landet bli rasende, og klar til å sabotere alt som gjorde at unionen ble i første omgang.
Det franske sosialistisk partiet er dødt og gravlagt, og ingen har reagert på det...?
Ingen har vært å peke på at den moderne sosialismen er født i Frankrike etter den franske revolusjonen, akkurat som det moderne konseptet av kommunismen.
Partiet er død fordi det har vært å love gull og grønne skoger i generasjoner, uten å levere.
Og det samme kommer til AP. Noen tviler?
Vårt moderne politisk apparatet hviler på et fallende Republikk system gjennomsyret av mistillit og interne strider.
Hvilken stor republikk siden Roma, den første, aldri endte i oligarki og diktatur?
Commodus ruller seg i graven sin og flirer seg godt.
Han også lovet at Roma skulle reise seg igjen, og vise veien til den siviliserte verden for de neste tusen år.
Alt han ga, var litt brød og mye sirkus.
Historien gjentar seg selv fordi nettopp, ingen er villig til å lære fra den.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel