Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Her er listen utømmelig:

Rustikk - trenger VIRKELIG oppussing.

Solgløtt - sola toucher et hjørne av eiendommen midt på dagen ved sommersolverv.

Gateparkering - det er ikke parkeringsplass her, men du kan nå ta sjansen på at du ikke blir tauet om du setter fra deg bilen utenfor.

Nær kollektivknutepunkt - det er et busstopp tjue minutters gange fra eiendommen. Bussen går torsdag og lørdag.

Rolig nabolag - satanrockerne i kollektivet i etasjen over sitter inne i øyeblikket.

Akk. Det er synd og skam at 99% råtne epler gir alle meglere et dårlig rykte.
 
Utdrag fra håndbok for eiendomsmeglere, 3. utgave:
Sjarmerende = Må helrenoveres
Unik = Kan brukes på alle eiendommer untatt standardleiligheter i borettslag
Fantastisk sjøutsikt = kan skimtes i dronefoto eller hvis du står på tå oppå pipehatten
Parkmessig hage = relativt ugressfri plen, 2 epletrær og et par meter hekk

Forøvrig, hvis objektet du skal selge er i dårlig stand, bare unnlat å vise bilder av det, og sett heller inn bilder av tente lys, glass og fruktfat.

Nå har eg nettopp kjøpt bolig det det var bilde av både kapilæroppsug i kjelleren , det gamle taket og vinduskarnappen som har sege ned , men endå hadde dei sjølvsagt pynta ute med nokre fruktfat, balholm juice ( veldig populært her omkring ) og strategiske blomster . Huset er frå 67 og skal totalrenoveres så stylinga kunne en ha spart seg .
 
Delikat=lite hus med opparbeidet tomt
Herskapelig=litt stort hus med opparbeidet tomt
Ellers så liker jeg godt formuleringen 'lite fint hus'.....

'Stort potensiale' dukker også opp. Dette er en god formulering som betyr at du du i forbindelse med renovering kan utforme (les bygge) din egen bolig.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Nær kollektivknutepunkt - det er et busstopp tjue minutters gange fra eiendommen. Bussen går torsdag og lørdag.

Nær kollektivknutepunkt:

bussen dundrer forbi to meter fra husveggen, 60 ganger om dagen


30 minutter til Oslo med tog:

10 minutter å gå til nærmeste bussholdeplass, 15 minutter buss til jernbanestasjonen, 5 minutter venting før toget kommer, 30 minutter togtur til Oslo (når det er i rute)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Leste en artikkel om et par rappere og hva de har på handleddet:

9D7267AD-82EB-4CA4-83EB-2F25124F3787.jpeg


Altså, dette må jo være som en ekstrem variant av å vaske sjampis. Jeg kan til en viss grad forstå meg på bling, men denne ga meg faktisk umiddelbare brekninger og et snev av covid.
 
  • Haha
Reaksjoner: semmern og Grendel
Leste en artikkel om et par rappere og hva de har på handleddet:

Vis vedlegg 263106

Altså, dette må jo være som en ekstrem variant av å vaske sjampis. Jeg kan til en viss grad forstå meg på bling, men denne ga meg faktisk umiddelbare brekninger og et snev av covid.

Tja, hver sin smak. Denne er så brutalt grell at jeg kunne gått med den. Ikke at det er realistisk. CMB 4 evah. (New Jack City - for de som ikke tar referansen).
 
Forskjellen på nytt (Høyre) og gammelt alkometer, 30 minutter etter inntak av 0,5l 0,45% pilsner. Mulige dramatiske konsekvenser av å stole på slike ting. ( PS jeg skal ikke ut å kjøre, da hadde jeg ikke tatt en pils, men ville sjekke)
1241972E-CA7F-43EA-AD0C-C3E46545EE45.jpeg
 
Kan du ikke låse opp med Volvo appen?
Haha! App-er var ikke oppfunnet da denne bilen ble produsert!

Trodde ikke biler ville låse seg når nøkkelen var inni lenger? :unsure:

Vis vedlegg 263303
Fin tegning:eek: Tabben var at jeg skiftet klær fra sekk i passasjersetet, og la fra meg nøjlen i den prosessen. Førerdøra kan ikke «smekkes i lås, men alle andre dører kan.

Fikk en fin tur i fjellet mens vi venta på hjelp:)
696D1E21-E2BA-4BD2-86EB-138AC1AB4AA3.jpeg
 
Haha! App-er var ikke oppfunnet da denne bilen ble produsert!


Fin tegning:eek: Tabben var at jeg skiftet klær fra sekk i passasjersetet, og la fra meg nøjlen i den prosessen. Førerdøra kan ikke «smekkes i lås, men alle andre dører kan.

Fikk en fin tur i fjellet mens vi venta på hjelp:)
Vis vedlegg 263304

Volvo XC70 holder seg godt. Syns denne så nyere ut en 2012.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta