urtid
Støttemedlem
Vanskelig å bedømme, trenger bilder fra flere vinkler for å trekke en konklusjon.
Vanskelig å bedømme, trenger bilder fra flere vinkler for å trekke en konklusjon.
T60 har USB.
Selv om posten lin var med et glimt i øyet så har jeg faktisk en Libraboot T60 stående som jeg bruker for hobby og moro.
Fint avbrekk fra finansverden å leke litt med teknologi på kveldstid
Tilgi meg en litt lang og smal post som treffer IT-folk mest:
Hver vinter arrangeres den ypperste av alle nerdekongresser, International Solid-State Circuit Conference (ISSCC) i San Francisco. Det er et slags mikroelektronikkens Mekka, et samlingspunkt for alle som driver innen IC, RF, kryptografi, maskinlæring og hardwarenær programvare, av og for folk fra industrien og akademia.
I år ble det dessverre arrangert online, og den to tommer tykke A4-bibelen med posters, papers og oppsummering uteble naturlig nok. Men i går kom det en konvolutt i postkassen med ukjent avsender og uten følgebrev:
Vis vedlegg 260846
For de uinnvidde; å få en USB-minnepinne er datasikkerhetsmessig sammenlignbart med å få en brukt dong i hånda. Eller, i dette tilfellet, i posten.
Så jeg sitter her og lurer på om arrangøren, IEEE, faktisk er så dumme, eller om dette er noen som forsøker å installere spyware hos meg. Uansett, et fint trofé og en minnepinne som har sett sin siste usb-port.![]()
Ok, men dette bildet er strengt tett i feil trådDet ser ut til at du må legge ut en post i hifi-tråden hvis du får med deg esken hjem![]()
Floskler og svulstige formuleringer i boligannonser! Eiendomsmegler"studiet" har en del å gå på når det gjelder opplæring av husselgere![]()
Her er listen utømmelig:Utdrag fra håndbok for eiendomsmeglere, 3. utgave:
Sjarmerende = Må helrenoveres
Unik = Kan brukes på alle eiendommer untatt standardleiligheter i borettslag
Fantastisk sjøutsikt = kan skimtes i dronefoto eller hvis du står på tå oppå pipehatten
Forøvrig, hvis objektet du skal selge er i dårlig stand, bare unnlat å vise bilder av det, og sett heller inn bilder av tente lys, glass og fruktfat.
Her er listen utømmelig:
Utdrag fra håndbok for eiendomsmeglere, 3. utgave:
Sjarmerende = Må helrenoveres
Unik = Kan brukes på alle eiendommer untatt standardleiligheter i borettslag
Fantastisk sjøutsikt = kan skimtes i dronefoto eller hvis du står på tå oppå pipehatten
Parkmessig hage = relativt ugressfri plen, 2 epletrær og et par meter hekk
Forøvrig, hvis objektet du skal selge er i dårlig stand, bare unnlat å vise bilder av det, og sett heller inn bilder av tente lys, glass og fruktfat.
Ellers så liker jeg godt formuleringen 'lite fint hus'.....Delikat=lite hus med opparbeidet tomt
Herskapelig=litt stort hus med opparbeidet tomt