Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Nær kollektivknutepunkt - det er et busstopp tjue minutters gange fra eiendommen. Bussen går torsdag og lørdag.

Nær kollektivknutepunkt:

bussen dundrer forbi to meter fra husveggen, 60 ganger om dagen

30 minutter til Oslo med tog:

10 minutter å gå til nærmeste bussholdeplass, 15 minutter buss til jernbanestasjonen, 5 minutter venting før toget kommer, 30 minutter togtur til Oslo (når det er i rute)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Leste en artikkel om et par rappere og hva de har på handleddet:

9D7267AD-82EB-4CA4-83EB-2F25124F3787.jpeg

Altså, dette må jo være som en ekstrem variant av å vaske sjampis. Jeg kan til en viss grad forstå meg på bling, men denne ga meg faktisk umiddelbare brekninger og et snev av covid.

• Haha
Reaksjoner: semmern og Grendel
Leste en artikkel om et par rappere og hva de har på handleddet:

Vis vedlegg 263106

Altså, dette må jo være som en ekstrem variant av å vaske sjampis. Jeg kan til en viss grad forstå meg på bling, men denne ga meg faktisk umiddelbare brekninger og et snev av covid.

Tja, hver sin smak. Denne er så brutalt grell at jeg kunne gått med den. Ikke at det er realistisk. CMB 4 evah. (New Jack City - for de som ikke tar referansen).

Forskjellen på nytt (Høyre) og gammelt alkometer, 30 minutter etter inntak av 0,5l 0,45% pilsner. Mulige dramatiske konsekvenser av å stole på slike ting. ( PS jeg skal ikke ut å kjøre, da hadde jeg ikke tatt en pils, men ville sjekke)
1241972E-CA7F-43EA-AD0C-C3E46545EE45.jpeg

Kan du ikke låse opp med Volvo appen?
Haha! App-er var ikke oppfunnet da denne bilen ble produsert!

Trodde ikke biler ville låse seg når nøkkelen var inni lenger? :unsure:

Vis vedlegg 263303
Fin tegning:eek: Tabben var at jeg skiftet klær fra sekk i passasjersetet, og la fra meg nøjlen i den prosessen. Førerdøra kan ikke «smekkes i lås, men alle andre dører kan.

Fikk en fin tur i fjellet mens vi venta på hjelp:)
696D1E21-E2BA-4BD2-86EB-138AC1AB4AA3.jpeg

Haha! App-er var ikke oppfunnet da denne bilen ble produsert!

Fin tegning:eek: Tabben var at jeg skiftet klær fra sekk i passasjersetet, og la fra meg nøjlen i den prosessen. Førerdøra kan ikke «smekkes i lås, men alle andre dører kan.

Fikk en fin tur i fjellet mens vi venta på hjelp:)
Vis vedlegg 263304

Volvo XC70 holder seg godt. Syns denne så nyere ut en 2012.

• Liker
Reaksjoner: Genta