Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når jeg bestilte en klokkelenke 20. desember, og med undring følger med på at den sendes fra nabolag til nabolag, og ikke til meg... :oops:

Vis vedlegg 227489Vis vedlegg 227490
Ser mistenkelig ut som USPS sitt verk? Stemmer?

Edit: Ser at det er USPS. Hadde lignende runde med de i sommer. Ble sendt rundt i USA i flere uker før den endte opp i Australia. Iflg tracking ligger den der fortsatt... Fikk sendt varen på nytt. Samme runde med uker frem og tilbake i USA, men kom omsider frem.
 
Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: Bond
Ser mistenkelig ut som USPS sitt verk? Stemmer?

Edit: Ser at det er USPS. Hadde lignende runde med de i sommer. Ble sendt rundt i USA i flere uker før den endte opp i Australia. Iflg tracking ligger den der fortsatt... Fikk sendt varen på nytt. Samme runde med uker frem og tilbake i USA, men kom omsider frem.
Auda, det lover ikke godt... Men nå har den i det minste kommet et lite steg videre, dog fremdeles bare et lite steg :LOL:
uspc.JPG
 
  • Haha
Reaksjoner: Thorvald
Høyner med de som ikke plukker opp etter hesten sin

-I gamle dager, da sirkus fortsatt hadde elefanter, hadde jeg en sløydlærer som av og til kunne utvise litt svekket vurderingsevne.

Det hadde kommet ham for øre at en utfordring for Arnardo som akkurat da rigget seg til på grusbanen ved skolen, var at de måtte bli kvitt dyremøkka.

Dette er da glimrende gjødsel, tenkte vår mann, bosatt like ved skolen - så han hanket tak i en dyrepasser, pekte ut huset sitt og sa at de kunne bare dumpe møkka i oppkjørselen hans, så gjødslet han bedene sine med den.

Samme kveld dumpet en gjeng humrende dyrepassere et par tonn -bokstavelig talt, ingen overdrivelse- møkk i oppkjørselen hans og suste avgårde før han rakk å komme med innsigelser.
 
Redigert:
Mygg i kaffekoppen når du er på skogstur 31/12.
Skulle vært blå grader og snø her nå, ikke plussgrader og insekter.
Noe er alvorlig galt med klimaet....

Det er vel mest sannsynlig en vintermygg. De er ganske naturlige og det er mange av dem! Si ifra når det kommer en gresshoppesverm over snøen ;)
 
  • Wow
Reaksjoner: sunshine
Trøndere og rulletrapp/bånd... :(

Trondheim: HVA FAEN ER GREIA MED Å STÅ - TO ELLER TRE I BREDDEN OG SPERRE FOR OSS (meg) BAK?! :mad:
Jeg har ikke tålmodighet til å STÅ. Jeg vil GÅ!
Og når man høflig sier "Unnskyld, kan jeg komme forbi?" ...så snuuuuur de seeeeg saaaaakte og ser helt forvirret ut - og klarer da så vidt å ommøblere beina sine sånn ca. 10 cm slik at jeg får lirket meg forbi - mens jeg hører "Hanj hadd visst dååårli ti hanj deran kallen" (eller noe sånt).

For ordens skyld: Har bodd i Barteby siden 1989 og stortrives (sikkert fordi jeg ikke går på kjøpesenter annet enn når jeg må:sick:)
 
Trøndere og rulletrapp/bånd... :(

Trondheim: HVA FAEN ER GREIA MED Å STÅ - TO ELLER TRE I BREDDEN OG SPERRE FOR OSS (meg) BAK?! :mad:
Jeg har ikke tålmodighet til å STÅ. Jeg vil GÅ!
Og når man høflig sier "Unnskyld, kan jeg komme forbi?" ...så snuuuuur de seeeeg saaaaakte og ser helt forvirret ut - og klarer da så vidt å ommøblere beina sine sånn ca. 10 cm slik at jeg får lirket meg forbi - mens jeg hører "Hanj hadd visst dååårli ti hanj deran kallen" (eller noe sånt).

For ordens skyld: Har bodd i Barteby siden 1989 og stortrives (sikkert fordi jeg ikke går på kjøpesenter annet enn når jeg må:sick:)

Trokke det bare er bartebyen gitt, fått den samme kommentaren i lik situasjon på Oslo S..

Samme som bilister som ligger å cruiser i venstrefeltet på en flerfelts motorvei mens det ikke er trafikk i høyre felt. Tror det er en norsk greie...
 
Trøndere og rulletrapp/bånd... :(

Trondheim: HVA FAEN ER GREIA MED Å STÅ - TO ELLER TRE I BREDDEN OG SPERRE FOR OSS (meg) BAK?! :mad:
Jeg har ikke tålmodighet til å STÅ. Jeg vil GÅ!
Og når man høflig sier "Unnskyld, kan jeg komme forbi?" ...så snuuuuur de seeeeg saaaaakte og ser helt forvirret ut - og klarer da så vidt å ommøblere beina sine sånn ca. 10 cm slik at jeg får lirket meg forbi - mens jeg hører "Hanj hadd visst dååårli ti hanj deran kallen" (eller noe sånt).

For ordens skyld: Har bodd i Barteby siden 1989 og stortrives (sikkert fordi jeg ikke går på kjøpesenter annet enn når jeg må:sick:)

For å ikke snakke om de som på død og liv skal stå i ring og skravle rett innenfor døra, eller midt i gangen på kjøpesentre og butikker, spesielt nå i disse covid-tider.. folk!! Og nevnte jeg de som står rett utenfor inngangen og røyker?! :cautious: