Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

VG som har denne saken på førsteside av nettavisen. Er det dette kidsa driver med i dag, jeeez... o_O

B0E8030F-3991-438E-9997-331CB01AA1EA.png

Når vi først er inne på saken. Influensere burde (IMO) lide samme skjebne som markedsførere i Haikerens Guide til Galaksen: samles sammen i en romrakett som sendes inn i solen...

-Ser deg og høyner - de som plukker dritten opp i en bajspåse, for så å kaste denne. Det fremstår for meg som noe nær det ultimate innen idiotisk adferd.
Eeeh... her håper jeg det er noe jeg ikke forstår. Mener du det er ille at man plukker opp og kaster dritten?

Eeeh... her håper jeg det er noe jeg ikke forstår. Mener du det er ille at man plukker opp og kaster dritten?

-Tre poeng til meg for årets mest upresise formulering.

Poenget jeg egentlig ville ha frem var at de som tar bæsjen i pose for så å kaste fra seg posen i naturen har løftet idiotiet til nye høyder.

Jeg antar motivasjonen er noe slikt som at de ikke vil bli observert mens de lar bikkja drite, for så uaffisert å rusle videre - så puddingen plukkes opp, legges i pose - og kastes deretter ved første anledning.

Om man først ikke kan plages med å ta med seg hundebæsj, ville jeg dog foretrekke om den ble deponert au naturel.

Det virker som det er en greie blant hundeeiere å putte skjiten i en pose for så å hive posen med skjit i naturen.

Eg misliker katteskjit og meiner folk burde plukke opp denne på lik linje med hundeskjiten.

Det virker som det er en greie blant hundeeiere å putte skjiten i en pose for så å hive posen med skjit i naturen.

Eg misliker katteskjit og meiner folk burde plukke opp denne på lik linje med hundeskjiten.
Dere vet at det finnes poser som løser seg opp i naturen? Så enkelte typer poser er det meningen at man skal kaste i naturen (der dritten ikke er sjenerende for noen).

Dere vet at det finnes poser som løser seg opp i naturen? Så enkelte typer poser er det meningen at man skal kaste i naturen (der dritten ikke er sjenerende for noen).

Nei det viste eg faktisk ikkje . No er ikkje eg helt fanatisk heller då sånn som dei som går av skaftet om noken kaster frå seg restane av et eple eller gudforby et bananskall. Men plast synes eg er litt ugreit.