Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Guttungen har omgangssyke, fruen ligger med med feber, jentungen hoster som om hun røyker 40 om dagen.I neste uke har vi holdt det gående med rullerende småsykdom i 10 uker...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Tidenes overtråkk som resulterte i både ødelagt ankel og ødelagt kne. Voldsom praktisk når man har en 9 mnd. gammel Setter å passe på...
 
Mamma ble svindlet etter at hun kjøpte en "Testvinnende" robotstøvsuger på facebook, fra et maltaregistrert selskap, megadeals limited. Klarte såvidt stoppe henne fra å kjøpe en "superbillig tyrkiareise" for tre år siden, og nå skjer dette.

Ta praten med foreldrene deres om nettvett først som sist.

Kan man kjøre en chargeback på tross av at butikken faktisk leverer driten? Kommer sikkert et momskrav fra antimoderniseringsetaten i tillegg.
 
57232219_392938728210794_5816670601200271360_n.png
 
Religionsfrihet i Norge - men når man kan jobbe i hagen eller ikke er fortsatt styrt av én religion: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1995-02-24-12 :(

De som tror på Zevs*) hadde fått gjort noe. :)

*) Ricky G. referanse.

På hverdagene er du på jobb og tjener penger for at du skal kunne betale skatt til alle pensjonistene etc som er hjemme. Da kan du ikke jobbe i haven. Når du kommer hjem blir det kveld og barna i (nabo)huset skal sove. Da kan du heller ikke arbeidet i haven. Det ender opp med at du må gi en liste til de som er hjemmeværende på dagtid, både i og utenfor huset, slik at de utfører dette arbeidet.

Det må vel være greit?

8
 
På hverdagene er du på jobb og tjener penger for at du skal kunne betale skatt til alle pensjonistene etc som er hjemme. Da kan du ikke jobbe i haven. Når du kommer hjem blir det kveld og barna i (nabo)huset skal sove. Da kan du heller ikke arbeidet i haven. Det ender opp med at du må gi en liste til de som er hjemmeværende på dagtid, både i og utenfor huset, slik at de utfører dette arbeidet.

Det må vel være greit?

8

Selv krever jeg et solid «Takk» fra enhver stønadsmottaker som nyter en halvliter øl på pub. Den er delvis finansiert av meg.