Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Husholdningen har gått til innkjøp av tekstilrenser, type Bissel spotclean og jeg gikk løs på stoler og sofa. Ble sjokkert over fargen på avfallsvannet, har ikke bilde men en litt grålig kaffe latte beskriver det brao_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Husholdningen har gått til innkjøp av tekstilrenser, type Bissel spotclean og jeg gikk løs på stoler og sofa. Ble sjokkert over fargen på avfallsvannet, har ikke bilde men en litt grålig kaffe latte beskriver det brao_O
Stemmer det.Jobbet med litt rens i min ungdom. Du er ikke eneste som har fått sjokk av avfallsvannet.

8- D
 
Det kan hun ikke være. Sjeldent jeg blir provosert av andres meninger. Jeg syns hun er 100 % ute å sykle. Helt mista kontakt med verden. Uhøflig og urimelig. Helt enig med @DrDoppler!

Men, på Insta har jeg en venn, eller… jeg følger to stk, Skimore og en annen finsk Sanna: https://www.instagram.com/sannamarin?igsh=MTNxdmNleW9meG9vZg==
Skift til henne så får du både Nato litt glamor.
Hva har hun sagt?? Ble skikkelig nysgjerrig her nå. Sjeldent en statsleder provoserer vanlige folk i den grad.
 
Det kan hun ikke være. Sjeldent jeg blir provosert av andres meninger. Jeg syns hun er 100 % ute å sykle. Helt mista kontakt med verden. Uhøflig og urimelig. Helt enig med @DrDoppler!

Men, på Insta har jeg en venn, eller… jeg følger to stk, Skimore og en annen finsk Sanna: https://www.instagram.com/sannamarin?igsh=MTNxdmNleW9meG9vZg==
Skift til henne så får du både Nato litt glamor.
Viktig å skille på de to Sanna-ene!

Bl.a.:
 
Viktig å skille på de to Sanna-ene!

Bl.a.:
Sant. Men hun det ble referert til her er såpass irrelevant at hun teller ikke. Dermed er jeg frikjent for min mixup :cool:
 
Hva slags nettleser bruker dere? Kan dere beskrive litt mer detaljert hva som skjer, og hvor ofte?

@Hugo Cabret @Chronodiver @SantaMonica
Safari på iPhone. Er ikke sikker på hvilket nummer, men tror den er halvannet år gammel. Det er kun TS som hakker så vidt jeg har lagt merke til.

Det er som sidene laster veldig tregt og deler av den blir «hengende etter». Trodde det var noe feil fra min side, men så ser jeg at flere opplever det. Skjer ikke veldig ofte, men likevel ganske regelmessig.
 
Det hender, ganske ofte, at lasting av siden stopper.
1000012486.jpg

Dette skjer også på enkelte andre sider. Men ikke alle. Kan nok da være et Edge-problem.

8