Folk som kraftig forverrer en bilkø ved å ligge 20-30 meter bak forankjørende. Et fenomen som har blitt økt tilstedeværende på Mosseveien ut av Oslo
Folk som kraftig forverrer en bilkø ved å ligge 20-30 meter bak forankjørende. Et fenomen som har blitt økt tilstedeværende på Mosseveien ut av Oslo
Nei det ser ikke slik ut. Har tvert i mot inntrykk av at moderne kø-assist og lignende, løser køkjøring bedre enn hvermansen.Kan det ha sammenheng med stadig flere med kø-assistent og autopilot-funksjon i bilen?
Alt er ikke @Hvermansen sin skyldNei det ser ikke slik ut. Har tvert i mot inntrykk av at moderne kø-assist og lignende, løser køkjøring bedre enn hvermansen.
Her er det snakk om bevisst kjøring
Man må jo holde avstand når man browser Facebook, Instagram, Snapchat og Tinder.
Kan ikke like utenlandske omreisende tjuvradder som lusket rundt huset mitt. De trodde tydeligvis ingen var hjemme her. Der tok de feil...
Tror ikke det. De tre gutta ble sjokkert når jeg kom ut å sa hei. Så med en gang på reaksjonene deres at de ikke hadde ærlige hensikter. Den ene sa på dårlig engelsk at de bare tittet før de kom seg inn i bilen og kjørte avgårde. Jeg ringte ned til politiet etter de var her og fortalte dem at det hadde vært noen å snoket her..... og nå får du politiet på nakken siden du "spurte dem om de trengte hjelp til noe"?
8
Om ditt avatarbilde er bare litt i samme gate som deg i egen person, forstår jeg at gutta hev seg i bilenTror ikke det. De tre gutta ble sjokkert når jeg kom ut å sa hei. Så med en gang på reaksjonene deres at de ikke hadde ærlige hensikter. Den ene sa på dårlig engelsk at de bare tittet før de kom seg inn i bilen og kjørte avgårde. Jeg ringte ned til politiet etter de var her og fortalte dem at det hadde vært noen å snoket her.
HeheheheOm ditt avatarbilde er bare litt i samme gate som deg i egen person, forstår jeg at gutta hev seg i bilen
Vis vedlegg 107459