Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg mener selvfølgelig LTP-en som er basert på det fagmilitære rådet som ble gitt av FSJ tidligere i høst. Enig med deg i at det er trist lesning, og peker på at vi har politikere som fraskriver seg sitt aller viktigste ansvar: å sørge for at folk og fedreland er trygt og sikkert.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Brudd i foten. Gips i ukesvis. Krykker. Full sykemelding. Tenkte først at dette blir piece of cake - men dæven så feil jeg tok. Én ting er alle begrensningene, men uff så overraskende ubehagelig det er å må be om hjelp hele tiden.

• Liker
Reaksjoner: LarsHa
Tett på 100mill for en sliten gammel Patek - verdensrekord for armbåndsur noen sinne. Galskap fra ende til annen. Greit nok at denne hobbyen er stormannsgalskap, men å blåse så mye på en klokke i stål?
Ikke om jeg hadde alle penger i hele verden engang, ikke engang om en munk øverst i de sveitsiske alper har sittet og spist jernspon og fått hjelp av høyere makter til å sette den sammen i buken, for så å drite ut denne PPen!

Surpomp - ut..

Når man skal ta ut springbars - og den lille rakkeren unslipper og spretter ut i tomme lufta - og man fryser til for å forberede ørene til og lytte så godt man kan hvor nedslaget kommer.

* krype rundt på gulvet å myse sånn cirka der man hørte nedslaget *

Postens fortollingsgebyr! Tidenes svindel :mad:
Blodpris for at et datamaskin skal multiplisere forsendelsens verdi med x 0,25

Sinnsvakt at "forenklet fortolling" fort kan koste mangfoldig mer enn mva.
Måtte vedkommende som setter fortollingsgebyrene lide av nyrestein til evig tid! :mad:

Redigert:
Når du etter ørten timer i taxi fra ingenmannsland kommer frem til suiten som ble booket i all hast og finner ut at du har fått en leilighet på snørrogførti kvadrat, men som er så sliten og creepy at du forventer å se en femåring på trehjulssykkel som babler noe om redrum bak hver eneste dør. Hotels.com ta deg en bolle, her skal det kommenteres.

Har forøvrig lest at Hotels.com sender kortinformasjon til hotell i klartekst og jeg mistenker at det var der kortet mitt kom på avveie i sommer når kortservice ringte og lurte på om jeg hadde handla big'n'tall-klær på nett for flere tusen dollar...