Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

image.jpeg

Gjett hvilken dimensjon jeg skulle ha..:rolleyes:

Jo - og det er helt klart innenfor samme kategorien, men Sandvika er kanskje hakket mer oversiktlig? Eller, kanskje ikke....samme møkka alt sammen :mad:...

Det må være helt forferdelig å arbeide på slike steder, helt uten dagslys.. hva faen tenker de på når de bygger slike butikker. Jeg skyr norske kjøpesentra som pesten.

• Liker
Reaksjoner: KAB og SantaMonica
Rykke ut på feil og finne et spenn med høyspentlinje fullstendig overgrodd, rydde 80m linjetrasè to mann i helsikkens terreng; bratt og sleipt, hvorpå vi optimistisk legger inn igjen linjen. Og driten faller på jordstrøm igjen...
Takk for i kveld. :mad:
Dere 76 uten strøm - er uten strøm til i morgen.

Antall dager Posten bruker på å fortolle og videresende en pakke fra nabolandet i øst ... Kommer til å bikke en uke.

Hvor mye mer er en demo-bil fra august 2015 med 12000km verd i forhold til en damekjørt fra januar 2014 med 37000?

Bilkjøp er ikke lett!

8

Vel begge er egentlig å anse som strøkne....

8
Definer strøken.
Enten sier det mye om den damekjørte - at denne damen har tatt ekstremt godt vare på den; eller så sier det mye om den demokjørte - at det er en real dass, brukt som felles bil for alle selgerne etc.
Så om de er noenlunde likt utstyrt, hadde jeg gått for 8/15 any day. Halvannet år er mye, hvor mye kan ha skjedd.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Starter ferien igår med å komme hjem fra jobb til en hund med skikkelig magesjau, som da har vært alene hjemme en hel dag hvor han går fritt. Enda godt han er liten:confused:

Bikkja fortsetter med magesjau idag, og rekker å komme seg ut i tide ca 50% av gangene (nå er han blitt enda litt mindre og...). Og tror du jaggu ikke kidden varter opp med oppkast et par timer etter hu har lagt seg og...
Fin start på ferien.

• Liker
Reaksjoner: JD83 og Preacher