Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Dette er kjpe saker!
Her sitter jeg med to billetter for mye til Brit Floyd på mandag. Så kommer en ny TS'er med 0-innlegg og vil ha dem! Han kommer derfor med adressen og jeg sender kontonummer.... Deretter aldri noe mer info fra han... Til tross for at jeg purrer pent på svar!

Vel, for å gjøre en lang historie kort:
- Jeg har to billetter til Brit Folyd sin 50-årsmarkering av Pink Floyd. Konserten er i Oslo Konserthus mandag 12.
Selges rimelig til ærlig TS'er!

8

Elendig timing ved salg av Bull x3 papir i NHY :mad:
Hvorfor i all verden kunne jeg ikke ventet til i dag med å selge? Sånn går det når man leker daytrader :cool:
Trøsten får være at jeg tross alt gikk i pluss.

Russere på Kypros. Makan til høytsnakkende, brautende, køsnikende folk skal man lete lenge etter. Og, toppen av alt: Nabohuset hadde besøk av en dansende splitt naken russer kl. 02 i natt - i annen etasjen der tre barn ble vekket og begynte å skrike. Russeren selv trakk på skuldrene og sto riktig så fornøyd og trippet utenfor sitt eget hus i dag morges.

Stresset til Colosseum med fruen for å rekke Klovn 2. Kom til billettluken 2 min før filmen begynte...kun for å få vite at det var ingen ledige parplasser. Blir ikke helt det samme å sitte på kino i hver sin ende. Ble ingen film, men fikk tips om at det visstnok går an å forhåndsbestille billetter.

Russere på Kypros. Makan til høytsnakkende, brautende, køsnikende folk skal man lete lenge etter. Og, toppen av alt: Nabohuset hadde besøk av en dansende splitt naken russer kl. 02 i natt - i annen etasjen der tre barn ble vekket og begynte å skrike. Russeren selv trakk på skuldrene og sto riktig så fornøyd og trippet utenfor sitt eget hus i dag morges.

Har gjort samme observasjonen. Er noe eget med disse russerne!

Kypros?
Jeg har en misstanke om at denne rasen også har vært observert andre steder i verden...

8- D

Spør hva ukrainerne synes ;)

Øyeblikket med panikk når jeg har trodd fristen for innlevering av masteroppgave var torsdag 15/10 - og finner ut det er mandag 12/10.... Men "alt" er under kontroll - glad jeg fant ut at jeg skulle sjekke det :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Todda
@Callahan sin Instaheidi-link i signaturen. Jeg er traumatisert.

https://instagram.com/p/7xGP00Q9ys/

EDIT: og blør fra begge ørene.
Tusen takk, begge to.

giphy.gif