Sannsynligvis et lite kjent irritasjons moment i dette mannsdominerte forum, men like fullt et forståelig problem.Strømpebukser som siger..
Sannsynligvis et lite kjent irritasjons moment i dette mannsdominerte forum, men like fullt et forståelig problem.
Belte eller bukseseler er kanskje ikke en gangbar løsning.....?
Strømpebukser som siger..
Strømpebukser som siger..
Når en annonseoverskrift på KS får blodet til å bruse og en klikker seg umiddelbart inn med ene hånden mens en stabler kontanter med den andre hånden før en innser at det er en WTB.
Kjent sak her og.Når en annonseoverskrift på KS får blodet til å bruse og en klikker seg umiddelbart inn med ene hånden mens en stabler kontanter med den andre hånden før en innser at det er en WTB.
Kjent sak her og.
Dog, ser nesten ikkje poenget med desse WTB.
Som @Gin påpeikar over her. Dei som har ute WTB er som regel ikkje intr i å betale markedspris. Har svart eingong, og gav då ein veldig OK pris for å "hjelpe" vedkommande. Fekk prutings i trynet, la ut klokke på K/S og den var solgt ila 10min.
Eg har heller "aldri" fått respons på nokon WTB. Kan jo vere eg er ute etter for sære klokker dog...
Jeg har solgt i alle fall to klokker til WTB-annonsører. Fikk akkurat det jeg ville ha og uten fuzz. Så det er vel som med vanlige annonser, iblant treffer man og iblant(oftest) ikke.Kjent sak her og.
Dog, ser nesten ikkje poenget med desse WTB.
Som @Gin påpeikar over her. Dei som har ute WTB er som regel ikkje intr i å betale markedspris. Har svart eingong, og gav då ein veldig OK pris for å "hjelpe" vedkommande. Fekk prutings i trynet, la ut klokke på K/S og den var solgt ila 10min.
Eg har heller "aldri" fått respons på nokon WTB. Kan jo vere eg er ute etter for sære klokker dog...