C er for pingler!
Jeg har vel egentlig godt av å gå litt, men synes fortsatt den er fryktelig langt unna!
C er for pingler!
Folk som blir irriterte på deg fordi du ikke har svart på en veldig viktig invitasjon til en bursdag, når de velger å invitere via den vantette ordningen facebook har.
Er det bare meg som får 15-20 invitasjoner til eventer der daglig og stort sett ignorerer det som ikke kommer pr brev, sms eller personelig invitasjon?
Høres ut som du har for stort nettverk på FB. Et tips er å slette brukere du ikke omgås med daglig.
Høres ut som du har for stort nettverk på FB. Et tips er å slette brukere du ikke omgås med daglig.
Fotballfans som ikke klarer å holde seg saklig i diskusjoner, og som i tillegg skal snakke ned andre lag.
Spiller ingen rolle om du holder med samme lag som meg, begynner du med den tonen har du tapt.
Lese kommentarfeltet i fotballartikler eller se hvordan voksne mennesker oppfører seg på sosiale medier er rett og slett urovekkende.
Det at staten nå vurderer å gi elbileiere nok en forbanna fordel - at det er så synd på elbileiere som skal kjøre på vintertur over fjellet, det kan jo være at de går tom for strøm, så de må slippe foran i kolonnekøen også..
Merker at mitt hat til Tesla øker betraktlig..glorifisert Think!!![]()