Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hadde en liten konkuranse på kontoret hvor vinneren ble lovet
€200, €100, €50... for å gjøre en liten men kjedelig oppgave først.

Skuffelsen var dog stor når "pengene" ble delt ut
if7kNvi.jpg


En eller annen form for humor jeg ikke kan like her.

Er det en stenbarre som er pakket inn i Euroen?

:cool:
 
Er det en stenbarre som er pakket inn i Euroen?

@petterhg Sjokoladepeng på størelse med et viskelær,
er dog plutselig veldig glad at jeg ikke lagde større nummer
av at jeg først fikk melding om at jeg var #2 (€200)
og når listen kom plutselig var #3 (€100)

Nei dette var en strek i regningen, de kunde heller bare avertert med en pose twist, nå føler jeg med "snytt" for €200.
 
Redigert av en moderator:
En god sjokolade er glatt verdt mer enn de 200 Euroene! Hvertfall når jeg holdt seg unna godsakene hittil i år..
 
Att jag helt plötsligt har hälften så många inlägg som jag hade igår. Inte så imponerande antal till att börja med, men i den här takten når jag aldrig 100 inlägg :(
 
@petterhg Sjokoladepeng på størelse med et viskelær,
er dog plutselig veldig glad at jeg ikke lagde større nummer
av at jeg først fikk melding om at jeg var #2 (€200)
og når listen kom plutselig var #3 (€100)

Nei dette var en strek i regningen, de kunde heller bare avertert med en pose twist, nå føler jeg med "snytt" for €200.


Uhg!
Den forstår jeg....


8-(
 
Redigert av en moderator:
6 dager med oppsamlet fyllesyk.. Herrefred, etter dette marathonet må jeg på detox og inn i avholdsforeningen.

@Lemen: drikk denne og du utsetter kroppen for en real detox, det værste skvipet av en vin jeg kan huske å ha smakt, kona "skulle bare prøve noe nytt, og denne så jo så gøyal ut" på polet, nei, denne kan jeg ikke like:



:mad:
 
Redigert av en moderator:
@Lemen: drikk denne og du utsetter kroppen for en real detox, det værste skvipet av en vin jeg kan huske å ha smakt, kona "skulle bare prøve noe nytt, og denne så jo så gøyal ut" på polet, nei, denne kan jeg ikke like:



:mad:

Haha, det får bli om noen uker @Genta . Nå skal denne skrotten få noen uker med fred, ro og akademia ;)
 
Redigert av en moderator:
Fått et alvorlig tilfelle av Man Flu... :(

http://manflu.info/index.htm

Man Flu is a crippling and debilitating disorder indiscriminately striking down male members of the human species without warning. The illness is often referred to pejoratively by female members of the species who are in fact immune from the illness as man flu is now known to exclusively attack the XY chromosome carrier. If Man Flu is kind enough not to kill the infected party it will definitely leave him weak, sick, hurting everywhere and in dire need of TLC.
 
@Lemen: drikk denne og du utsetter kroppen for en real detox, det værste skvipet av en vin jeg kan huske å ha smakt, kona "skulle bare prøve noe nytt, og denne så jo så gøyal ut" på polet, nei, denne kan jeg ikke like:



:mad:

Den figuren minner meg om en kondom-reklame fra 80-tallet.....

(Apropos dårlig vin; Jeg hadde kjøpt en flaske med Amigo til gløgg, men oppdaget at den var for dårlig til det. Ødelegge gløggen med så dårlig vin... Det ble til at flasken ble stående på kjøkkenbenken med en kork på. "Jeg kunne jo ikke kaste vin!". Så etter 14 dager smakte jeg på den for moroskyld. Da gikk det faktisk ann å drikke det!)

8-D
 
Redigert av en moderator:
Kan ikke like dette når man har vært hjemme med utsyn til innkjørselen (fra kontoret) når posten angivelig skulle ha vært her.

EDIT: Ringer posten, møter en hyggelig dame som ringer sjåfør og får han til å komme tilbake. Blir møtt av en fly forbannet bergenser som skjeller meg ut om at jeg ikke har rett til å ringe på han da han har vært her. At postsjåførene opererer med svarteliste og at jeg nå er på den. Avslutter det hele med å slippe pakken i bakken da han skal overekke den, og i Bergen er det selvfølgelig regn:mad:
 
Redigert:
Får man spørre hva det var i pakken? For om dette var et ur, som jeg antar, så hadde den mannen fått smake neve.
Om jeg hadde klart å besinne meg(heller tvilsomt..), skulle jeg har gjort det til min misjon å sørge for at den mannen aldri satt sine bein i en postbil.
Hvilken side av byen var dette på?

I pakken lå det en Speedmaster Professional som heldigvis var godt pakket inn, samt at den nye boksen til Omega pent sakt er DIGER. Ble litt paff der og da, og rakk nesten ikke reagere føre han kjørte videre (vedkommende gadd ikke å gå ut av bilen, så alt skjedde gjennom åpent sidevindu). Fikk tatt bilde av registreringsnummeret på bilen, og har sendt inn en lengre klage over e-post. Gidder ikke bruke mer penger på å ringe postens kundeservice når det mest trolig blir blåst vekk over neste kaffepause:mad:

Ytre Sandviken/Breiviken, så nå er jeg kongen av svartelisten på denne siden av byen:cool:
 

Kan ikke like dette når man har vært hjemme med utsyn til innkjørselen (fra kontoret) når posten angivelig skulle ha vært her.

EDIT: Ringer posten, møter en hyggelig dame som ringer sjåfør og får han til å komme tilbake. Blir møtt av en fly forbannet bergenser som skjeller meg ut om at jeg ikke har rett til å ringe på han da han har vært her. At postsjåførene opererer med svarteliste og at jeg nå er på den. Avslutter det hele med å slippe pakken i bakken da han skal overekke den, og i Bergen er det selvfølgelig regn:mad:

Svarteliste for svarteliste...Da er det bare å gi han bank og si "Svarteliste, svarteøyner!"
 
I pakken lå det en Speedmaster Professional som heldigvis var godt pakket inn, samt at den nye boksen til Omega pent sakt er DIGER. Ble litt paff der og da, og rakk nesten ikke reagere føre han kjørte videre (vedkommende gadd ikke å gå ut av bilen, så alt skjedde gjennom åpent sidevindu). Fikk tatt bilde av registreringsnummeret på bilen, og har sendt inn en lengre klage over e-post. Gidder ikke bruke mer penger på å ringe postens kundeservice når det mest trolig blir blåst vekk over neste kaffepause:mad:

Ytre Sandviken/Breiviken, så nå er jeg kongen av svartelisten på denne siden av byen:cool:

Dette beviser igjen det meg og mine bekjente alltid har sagt: posten er den siste vernede bedrift hvor man uansett mentale handikap, kompetansenivå eller bare mangler ved personlighet alltid vil finne stabilt arbeid.

Ps. Må selvsagt nevne at det er mange flinke medarbeidere i posten som ofte yter flott service. Men gull finner man også blant gråstein.