Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg vil nødig virke elitistisk, @fredde1972 men for den prisen de tar for DW-klokkene kunne man nesten fått en vintage Omega Seamaster eller Geneve.. Cred eller ei, det er bare trist..

Klokke-elsker vil mest sannsynlig velge en vintage... DW er bare "Billig Bauhaus" klokke for begynner.
 
Redigert av en moderator:
Jeg vil nødig virke elitistisk, @fredde1972 men for den prisen de tar for DW-klokkene kunne man nesten fått en vintage Omega Seamaster eller Geneve.. Cred eller ei, det er bare trist..

Kunne ikke vært mer enig, men jeg har aldri forstått damer i noen sammenheng uansett... så jeg lever med det ;)
 
Redigert av en moderator:
Jeg liker ikke at det ikke går an å sende knyttneve- og balltre-i-kjeften via e-post eller FINNs meldingssystem.

Skjønner AKKURAT hva du mener...

image_zpseb311044.jpg
 
Merklig hvordan ting skjer, plutselig kontaktet av headhunter kun dager før ferie, også må prosessen stoppe opp mens jeg reiser på ferie i 3 uker. Håper potensiell arbeidsgiver ikke mister interessen til mars og jer er tilbake.
 
At mangeognitti prosent av bildene som legges inn på TS er mindre skarpe enn @Loevhagen sine. Også mine egne.
 
Redigert av en moderator:
At jeg er så gammel og konservativ at mangeognitti prosent av kunsten i kunst-tråden ikke er kunst i mine øyne.
 
At jeg er så gammel og konservativ at mangeognitti prosent av musikken i musikk-tråden ikke er musikk i mine øyne.
 
At jeg er så gammel og konservativ at mangeognitti prosent av musikken i musikk-tråden ikke er musikk i mine øyne.

Her er det bare en måte å endre prosenten på: Poste selv :) Mangeognitti prosent sjanse for at jeg liker det.
 
At jeg er så gammel og konservativ at mangeognitti prosent av musikken i musikk-tråden ikke er musikk i mine øyne.

Når jeg var tenåring(end 80 taller), folk sagt til meg at Punk-musik skulle bli "en passasje" i livet mitt og at jeg skulle høre på radio-Pop senere...
Da i 1990 jeg startet å høre på Death-Metal ble jeg sagt "det blir du lei av om noen få år"...
25 år senere tør de ikke mer å si noe.
Man kan ha grå hår og hører på ekstrem musik. Trekkspill skal nok aldri bli i mine hyller... Ikke U2 heller.
 
Når jeg var tenåring(end 80 taller), folk sagt til meg at Punk-musik skulle bli "en passasje" i livet mitt og at jeg skulle høre på radio-Pop senere...
Da i 1990 jeg startet å høre på Death-Metal ble jeg sagt "det blir du lei av om noen få år"...
25 år senere tør de ikke mer å si noe.
Man kan ha grå hår og hører på ekstrem musik. Trekkspill skal nok aldri bli i mine hyller... Ikke U2 heller.

... Og noe av det fine er av det er mye god norsk tungmetall!

:cool:
 
At jeg sitter midt i en viktig naturfagsinnlevering, når andre ting burde prioriteres.
 
Redigert:
Da i 1990 jeg startet å høre på Death-Metal ble jeg sagt "det blir du lei av om noen få år"...
25 år senere tør de ikke mer å si noe.
Man kan ha grå hår og hører på ekstrem musik. Trekkspill skal nok aldri bli i mine hyller..

Er du sikker? Det er jo en naturlig progresjon, det finnes lite musikk som er ondere enn trekkspill..
 
Er du sikker? Det er jo en naturlig progresjon, det finnes lite musikk som er ondere enn trekkspill..

Husker en Larson tegning. Det var noen dom kom til Paradis og ble tatt imot av St. Peter; "Velkommen til Himmelen, her er harpen".

Det andre bildet, noen som kom til Helvete. De ble møtt av Djevelen; "Velkommen til Helvete. Her er trekkspillet".

8-D