Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At min telefons manglende evne til å varsle ting den skal varsle om akkurat kostet meg en jobb.... Faens drit! :mad::mad:

Får vel kanskje gå til anskaffelse av en slik frukt-mobil.

888.gif

At min telefons manglende evne til å varsle ting den skal varsle om akkurat kostet meg en jobb.... Faens drit! :mad::mad:

Får vel kanskje gå til anskaffelse av en slik frukt-mobil.

888.gif
Auch, det er mildt sagt jævlig kjipt. Men skal du unngå sånt må du skaffe deg en gammel dum-mobil. Eple, droid eller bøyde vinduer, de har fler feil og mangler på de enkle funksjonene alle sammen.

Selv irriterer jeg meg bare over elektriker som kom førti minutter for sent (mest fordi jeg kunne sovet 40min til), og deretter ødelegger to dimmere og bruker dobbelt så lang tid som han skal. Den røde tusjen må nok frem når fakturaen kommer, er jeg redd. Med mindre han fjerner nok på eget initiativ, det kan jo hende.

At denne tråden er 4 ganger større enn motvekten "Dette gjør livet godt å leve - hverdags edition" viser at vi er mest opptatt av det negative og er alle en smule bortskjemte. :)

Herlig den der. :) Nylig dro en avdeling på jobben på teambuilding med headingen "Hvordan jobbe bedre sammen" midt i en omorganisering der avdelingen skal splittes i flere deler. :mrgreen:

.. At bussen var en halvtime for sen til Nationaltheatret slik at jeg nesten ikke rakk visumintervju.
4 mnd utveksling i San Diego derimot, ja det kan jeg like :D