Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Ish

liker ikke det uttrykket. Hvorfor ble det plutselig så populært for et par år siden?




The Ish Smart Watch:

270212_ish_watch_t.jpg
 
Seter

hvorfor har bussen disse radene med 1,5 brede seter?
Hadde de droppet setene ville det gått inn flere eller om.

:cool:
 
Dumme folk - det kan jeg ikke like.

Ikke det at de gjør noe galt, men hvis jeg får servert et eksemplar lite intellektuelt oppegående menneske med lave generelle kunnskaper som oppå det igjen har fått utdelt under middels med sosiale antenner merker jeg stortåa begynner å dunke, og venstre øye-lokk sige litt ned.

Merker jeg får lyst til å bare.....

henderson-vs-bisping-knockout-o.gif


:mrgreen:
 
Nå er det vel en stor sjanse for at de to avbildet er lite intellektuelt oppegående mennesker med lave generelle kunnskaper som oppå det igjen har fått utdelt under middels med sosiale antenner. :p

Men etterhvert kan det være at de ikke klarer å heve et øyelokk.....


8-D
 
Flippelyst. Med to utenlandsturer og jul rett rundt svingen har jeg jo ikke spesielt mye å gå på mtp klokkekontoen. Men så ser man jo alle disse fantastiske klokkene der ute da..
 
Kredittkortet sendt fra Norge er bortevekk i posten og befinner seg på ukjent sted i USA. Lånekassen har ennå ikke sendt meg skolepenger, disse skulle jo kommet før skolestart.

Nei, jeg drar ut og surfer istedet.
 
At alt av bilder er sperret av IT-avdelingen på jobben. Blir ikke helt det samme å lese tidssonen da.
 
Kredittkortet sendt fra Norge er bortevekk i posten og befinner seg på ukjent sted i USA. Lånekassen har ennå ikke sendt meg skolepenger, disse skulle jo kommet før skolestart.

Nei, jeg drar ut og surfer istedet.

Ikke noe moro det, men mistet litt av medfølelsen etter den siste linjen:)
I Oslo har det regnet i 4 dager. Heldigvis kommer det kanskje litt snø på torsdag.
 
Get, og steinaldernivået på alt de leverer, fra menysystem til hastighet til hinsides lange perioder nedetid, og elendig kundeservice! :mad::mad::mad::mad::mad:
 
Noe som minner skremmende om de 12 første timene av "the man flu" rett før en deadline.. Om dette går bra blir jeg tilnærmet religiøs..
 
Åja, er det derfor du har flere klokker ute for salg nå? Jeg regner med at reklamen virket, og du unboxer en Rolex før helga? :p

Flere? Jeg har bare en for salg nå... Og hvis 6000Nok kan kjøpe en Rolex da kjenner du noen skikkelig billig plasser;)
Har over 30 klokker og det er på tid å tømme boksene tror jeg...