Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Å endelig få siste platen til Pink Floyd i posten samme dag som jeg mottar min nye bil.
Høres ut som motsatt av "det kan jeg ikke like"?
BMW i3en min har ikke cd-spiller...

sonofabitch
 
Redigert:
Når en tosk av en medstudent med motorikken til en full mann i norsk julebordsesong finner det for godt å slå MIN kaffekopp ut av mine hender idet jeg åpner døren inn til lesesalen for ham. Resultatet er (dritdyr) kaffe over hele det ene buksebenet og på mine Meermin-sko, som jeg just hadde pusset. Nei, det kan jeg ikke like.
 
At jeg har vært såpass lite effektiv dette semesteret at jeg må sitte inne og lese en lørdagskveld istedet for å gå ut og drikke three penis wine (tm) som alle andre.

[video=youtube;OuEf-xV9hQc]https://www.youtube.com/watch?v=OuEf-xV9hQc[/video]
 
Vaskemaskin tok kvelden - tenk Seiko-kvalitet og pris - fruen benyttet selvfølgelig anledningen å foreslå oppgradering til, om ikke Omega-kvalitet så i hvert fall pris.
Håper at oppgraderingen fra 5-7kg kapasitet til 9kg fører til post i "Dette gjør livet godt å leve"-tråden om litt når tid i vaskerom halveres
 
@Skovdahl - ref. tidligere post om allt for store edderkopper i det samme vaskerommet så kommer oppgraderingen stort sett meg mest til gode da hun nekter å gå ned der, hun har brettetjeneste og jeg er maskinist.
Den klokkerelaterte goodwillen er dog der, men stort sett satt på vent til etter bryllup - rart med det :)
 
Redigert av en moderator:
Vaskemaskin

Det har kommet mye gode tips og råd her, @adamskater.

Jeg hiver meg på der og legger ved min erfaring.

Det er også i denne bransjen at det kan være lønnsomt å legge på litt og få et hakk bedre kvalitet. Vår kjære oppvaskmaskin, Fredrik (selvfølgelig fikk den et navn), tok kvelden etter 19 år i tjenesten UTEN service/problemer.

Jeg tror du vil oppdage at det er lønnsomt med en litt over snittet maskin for å vaske tøy også. Små barn krever definitivt god kapasitet. Det oppdager du fort når høsten kommer! Søle er den store gleden! Mer kg i maskinen. Her har du fått det lille ekstra som hjelper!
Jeg tipper den kan sentrifugere med litt mer rpm også...

:cool:
 
Redigert av en moderator:
At jeg, pga en tragedie tidligere i år i nær familie, ikke over hodet klarer å glede meg over å skulle bli far igjen...
Termin er på søndag, og jeg kjenner det at hun kan ikke komme fort nok ut til oss. Håper jeg klarer å slappe av og nyte barseltiden når hun sitter frisk og rask i setet på vei hjem fra klinikken.

Du må glede deg til det som kommer til deg...Ikke holde sorg for det som forlatter deg.
Fortiden kan ødelegge fremtiden: Men bare hvis du la det gjøre.
 
3 timer på Ullevål Stadion med en trøstesløs landskamp. Heldigvis øl-servering. Hadde nok takket ja til tyngre stoffer også...