Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når jeg logger meg på steam og skal fortsette spillet så er det ingen save. Nå kjører den stasjonære jeg begynte å spille på linux, og laptopen jeg skulle spilt på nå win, så da virker ikke steam clouden på tvers av platformer, nei det kan jeg ikke like:mad:
 
Ser NHL på laptop. Har en støvflekk på skjermen som til forveksling ligner på pucken. Det har gått en time nå, og jeg irriterer meg så mye at jeg snart reiser meg for å tørke den vekk. Hvis jeg orker.
 
Jeg kan ikke like at jeg får en vannvittig trang til å surfe ekstra mye på tidssonen når jeg har en oppgave som skal leveres i morra:mad:
 
Sjæl.
Har eksamen på tirsdag i et fag jeg ikke har gjort annet enn å skrive notater i forelesninger på, satte på skippertaksmodus på mandag og ble sjuk. Følte meg OK nok i dag selv om jeg ikke var det, gikk på lesesalen og fikk jobba meg gjennom vel 1/4 av stoffet for så å slette alt arbeidet beyond all recovery ved en feiltagelse. Ble såpass dårlig igjen at jeg måtte ringe for å få noen til å kjøre meg hjem, så sov jeg et par timer og var bedre enn på flere dager, og kan ENDELIG begynne å jobbe skikkelig. Men neida, jeg sitter på sonen og fikk et akkutt behov for heller å lese meg opp på Tag Heuer.
Nå har jeg skumlest halve boka og later som det hjelper og sitter egentelig igjen med null.
Jeg trenger en B, kan man få det dersom man er god på på svada og sweet-talk?
 
Posten sier de har vært innom.... Merkelig, for jeg har vært hjemme hele tiden?

post_zps219677a6.png


:mad:
 
Canal Digital kabeltv skulle installere kabel og internett tirsdag forrige veke. "Du må nok dessverre bare vente på å bli kontaktet av innstallatør" er tilbakemeldinga etter x-antal purringar. Kva er vitsen med å bestille ein månad i forkant dersom dei ikkje greier å knote ut ein bestilling til installatørselskapet som avtalt. Snart 2 veker sidan det skulle vært på plass...
 
At min telefons manglende evne til å varsle ting den skal varsle om akkurat kostet meg en jobb.... Faens drit! :mad::mad:

Får vel kanskje gå til anskaffelse av en slik frukt-mobil.

888.gif
 
At min telefons manglende evne til å varsle ting den skal varsle om akkurat kostet meg en jobb.... Faens drit! :mad::mad:

Får vel kanskje gå til anskaffelse av en slik frukt-mobil.

888.gif
Auch, det er mildt sagt jævlig kjipt. Men skal du unngå sånt må du skaffe deg en gammel dum-mobil. Eple, droid eller bøyde vinduer, de har fler feil og mangler på de enkle funksjonene alle sammen.

Selv irriterer jeg meg bare over elektriker som kom førti minutter for sent (mest fordi jeg kunne sovet 40min til), og deretter ødelegger to dimmere og bruker dobbelt så lang tid som han skal. Den røde tusjen må nok frem når fakturaen kommer, er jeg redd. Med mindre han fjerner nok på eget initiativ, det kan jo hende.
 
At denne tråden er 4 ganger større enn motvekten "Dette gjør livet godt å leve - hverdags edition" viser at vi er mest opptatt av det negative og er alle en smule bortskjemte. :)