Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Og der har vi deg igjen.

@Wangensten: Med en såpass kvalm signatur og nedsettende innlegg må man regne med å få noen hugg ...
Håper virkelig at innlegget var ironisk ment. Det går ihvertfall ikke tydelig frem !

36972673.jpg
 
Redigert av en moderator:
Og der har vi deg igjen.

@Wangensten: Med en såpass kvalm signatur og nedsettende innlegg må man regne med å få noen hugg ...
Håper virkelig at innlegget var ironisk ment. Det går ihvertfall ikke tydelig frem !

@steind

Denne tråden er stort sett preget av "i-landsproblemer". Ikke overraskende vil innleggene kunne oppfattes som alt fra litt sytete til det direkte uspiselige - det avhenger av øynene som ser.

Allikevel må jeg oppfordre dere til å holde dere "on-topic" og droppe "hugg" mot andre medlemmer. Er det brukere som man ønsker å irettesette får man eventuelt gjøre dette på PM.

Forumet har for øvrig en ignoreringsliste som fritt kan benyttes på alle brukere (tilgjengelig ved å trykke på aktuell bruker).
 
Redigert av en moderator:
Skal hjelpe deg her @Juice, on-topic:

Rett og slett hater Plastfilm! Sånn til å dekke over mat med eller rulle inn malingkoster med. På pakken står det at den er 29cm bred. Bullshit! Når jeg river den av med den elendige "kniven" på eska ender jeg aldri opp med noe som er bredere en ca 12cm. Og etter svetting, banning og tårer klarer jeg å dekke en liten frokosttallerken på tredje forsøk. Noen må da kunne innovere en bedre løsning???

Illustrasjonsfoto:
DSC_0551_zpsf10e22af.jpg
 
Redigert av en moderator:
Skal hjelpe deg her @Juice, on-topic:

Rett og slett hater Plastfilm!..

Illustrasjonsfoto:
DSC_0551_zpsf10e22af.jpg


Fest plastfilmen på en side av gjenstanden som skal pakkes inn. Rull så ut plastfilmen ut over gjenstanden som skal pakkes inn. Først når gjenstanden er pakket inn, river en plastfilmen løs fra rullen. :)

Forsøker du å glad-pakke skjermen på Ipaden? Det finnes beskyttelsesfilmer som er laget for dette ;) hehe
 
Redigert av en moderator:
Hmmm...?
Kan vi ikke forsøke å opprettholde den gode tonen på TS i steden for å eskalere? :confused:
 
Skal hjelpe deg her @Juice, on-topic:

Rett og slett hater Plastfilm! Sånn til å dekke over mat med eller rulle inn malingkoster med. På pakken står det at den er 29cm bred. Bullshit! Når jeg river den av med den elendige "kniven" på eska ender jeg aldri opp med noe som er bredere en ca 12cm. Og etter svetting, banning og tårer klarer jeg å dekke en liten frokosttallerken på tredje forsøk. Noen må da kunne innovere en bedre løsning???

Illustrasjonsfoto:
DSC_0551_zpsf10e22af.jpg

Et tips kan være å feste den rundt tallerkenen før du river den over, fest bare litt av enden og rull det hele rundt og bruk først "kniven" i esken når du har fått shiten rundt det du skal pakke inn.
 
Redigert av en moderator:
Et tips kan være å feste den rundt tallerkenen før du river den over, fest bare litt av enden og rull det hele rundt og bruk først "kniven" i esken når du har fått shiten rundt det du skal pakke inn.

En ok løsning, men det andre problemet med disse plastfilmene er å få rullet noe som helst. Må dra og slite og lirke i hjørnene for å få noe ut av den hersens rullen.

Og la nå dette forbli en "nei det kan jeg ikke like" situasjon:) Er det ikke deilig å ha noen/noe å hate... Passet med denne Raga-referansen her syns jeg...:)
 
Syklister som kommer rasende forbi på en gangsti uten å plinge eller varsle på noen måte, og bare gambler på at folk forran har øyne i nakken og vet at de kommer, og holder seg til samme side de tilfeldigvis går på.

Gikk på tur med hunden tidligere dag og ante fred og ingen fare. Lyttet til skogens ro osv. Bak meg kommer en sinna gjøk i tusen kilometer i timen på sykkelen sin. Eneste varsel jeg får er hylingen fra forhjulbremsene som han pumper noen ganger i det han er kommet helt oppi meg. Koko. Får akkurat trukket bikkja inn til siden, og i det han suser forbi sender han meg et sint og klandrende blikk. Ja unnskyld at jeg går tur på en gangsti o hellige syklist, jeg skal selvsagt huske på å brøyte meg igjennom brenneslene i kanten neste gang slik at du kan få helt fri bane.

Må vel bare venne meg til å se ut som et psykiatrisk tilfelle med paranoide tendenser som kikker bak seg hvert tiende sekund for å få oversikt fremover. :mad:
 
Må vel bare venne meg til å se ut som et psykiatrisk tilfelle med paranoide tendenser som kikker bak seg hvert tiende sekund for å få oversikt fremover. :mad:


Eventuelt kan du gå til innkjøp av denne hjelmen.
images


Hva som fremstår som mest vettugt av disse to løsningene vites ikke.
 
Jeg kan ikke like at H&M åpenbart må ha betalt så mye for å ta bilde av Beyonce at de ikke har råd til å kjøre kampanjen lenger. Det begynner ihvertfall å bli altfor lenge siden jeg så henne pryde et busskur. Dermed er vi tilbake til normalsituasjonen med kun blodfattige modeller på byens reklameplaketer og jeg kjører ikke lenger trafikkfarlig med hakeslipperen på trinn 11.
 
Jeg liker ikke at klesbutikker henviser til et knøttlite hjørne av lokalet når en skal kjøpe herreklær. På veg bort til "herrekroken" hvor det er 6-7 klesstativer, passerer en flerfoldige gode tilbudskampanjer til damene mens vi herrene ikke får noen rabatt.

Dette kommer i tillegg til at klær for menn i utgangspunktet er langt dyrere enn klær for damer. Denne prisforskjellen kan en allerede se i 6-års-alderen på gutte- og jenteklær.

Hvorfor er det slik?
 
Kan ikke like at at huseiere ikke får bøter for ikke å klippe hekker, busker eller trær som henger over fortauene!!!
pmRXwAl.jpg
 
At svigermor nett ringte og sa det vert hus-malehelg hos henne - til tross for at ho kansellerte for to dagar sidan.
I mellomtida har me laga avtalar med gode venner om middag og fjelltur - sidan det plutseleg vart ei frihelg.
Må begynne å pakke no for kunne reise rett etter jobb i morgon.
FML!
 
At svigermor nett ringte og sa det vert hus-malehelg hos henne - til tross for at ho kansellerte for to dagar sidan.
I mellomtida har me laga avtalar med gode venner om middag og fjelltur - sidan det plutseleg vart ei frihelg.
Må begynne å pakke no for kunne reise rett etter jobb i morgon.
FML!

Jeg virkelig, virkelig misliker når folk endrer planer på den måten. Lykke til :p