Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

3YcKoNS.jpg

Dette er tiden jeg brukte fra Smestad til Skøyenåsen tidligere i dag mellom 15:25 til 16:26 hele 1 time, 1 minutt og 24 sekunder. På 13,7km, det vil si: 13,4km/t på turen. Nå skjønner ikke jeg hvor alle disse bilen kom fra, men...

Liker ikke folk som kommer utenfra byen og lager kaos, ta kollektivt for FAEN!!! folk som ikke klarer å oppføre seg i køen, folk som ikke klarer å følge køen, og sist men ikke minst...

Politikere som ikke klarer å få på plass ett fungerende veinett og kollektivtilbud slik at jeg slipper å sitte i kø når alle sullikene skal hjem fra jobb. Virker som alle slutter 15:15 slik at de er klare for kø, skjønner det bare ikke:confused:

For min del kunne det ha vært 1500kr i rushtidsavgift:eek:

Kan ikke pappa'n din kjøpe et helikopter til deg så du slipper å menge deg med
oss andre i "bermen" ?

Og der har vi deg igjen.

@Wangensten: Med en såpass kvalm signatur og nedsettende innlegg må man regne med å få noen hugg ...
Håper virkelig at innlegget var ironisk ment. Det går ihvertfall ikke tydelig frem !

@steind

Denne tråden er stort sett preget av "i-landsproblemer". Ikke overraskende vil innleggene kunne oppfattes som alt fra litt sytete til det direkte uspiselige - det avhenger av øynene som ser.

Allikevel må jeg oppfordre dere til å holde dere "on-topic" og droppe "hugg" mot andre medlemmer. Er det brukere som man ønsker å irettesette får man eventuelt gjøre dette på PM.

Forumet har for øvrig en ignoreringsliste som fritt kan benyttes på alle brukere (tilgjengelig ved å trykke på aktuell bruker).

Redigert av en moderator:
Skal hjelpe deg her @Juice, on-topic:

Rett og slett hater Plastfilm! Sånn til å dekke over mat med eller rulle inn malingkoster med. På pakken står det at den er 29cm bred. Bullshit! Når jeg river den av med den elendige "kniven" på eska ender jeg aldri opp med noe som er bredere en ca 12cm. Og etter svetting, banning og tårer klarer jeg å dekke en liten frokosttallerken på tredje forsøk. Noen må da kunne innovere en bedre løsning???

Illustrasjonsfoto:
DSC_0551_zpsf10e22af.jpg

Rett og slett hater Plastfilm!..

Illustrasjonsfoto:
DSC_0551_zpsf10e22af.jpg

Fest plastfilmen på en side av gjenstanden som skal pakkes inn. Rull så ut plastfilmen ut over gjenstanden som skal pakkes inn. Først når gjenstanden er pakket inn, river en plastfilmen løs fra rullen. :)

Forsøker du å glad-pakke skjermen på Ipaden? Det finnes beskyttelsesfilmer som er laget for dette ;) hehe

Rett og slett hater Plastfilm! Sånn til å dekke over mat med eller rulle inn malingkoster med. På pakken står det at den er 29cm bred. Bullshit! Når jeg river den av med den elendige "kniven" på eska ender jeg aldri opp med noe som er bredere en ca 12cm. Og etter svetting, banning og tårer klarer jeg å dekke en liten frokosttallerken på tredje forsøk. Noen må da kunne innovere en bedre løsning???

Illustrasjonsfoto:
DSC_0551_zpsf10e22af.jpg

Et tips kan være å feste den rundt tallerkenen før du river den over, fest bare litt av enden og rull det hele rundt og bruk først "kniven" i esken når du har fått shiten rundt det du skal pakke inn.