Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

6000kr er jo knapt nok nok til at et verksted åpner panseret :). Er en grunn til at vi med bil synes det er kostbart ;).

Forøvrig - om sykkeldekk og bildekk har noe til felles er slitasjeraten ganske proporsjonal med mengden grep da det typisk er mykere gummi som gir mer grep men som da varer kortere. (Ganske forenklet men...)

Jaja, skjønner sammenhengen mellom grep og levetid. I Rocket Ron er det veldig myk gummi, men møsnteret med mange og små knaster står nok for mesteparten av grepet. Grepet på f.eks vått gjørmete gress er veldig bra ved nedbremsing, og jeg tror ikke å bytte til en litt hardere blanding hadde gjort store forskjellen. Kunne dog ha gitt dårligere grep på glatte steiner og røtter.

Blir vel til at jeg kjøper meg noen skikkelige klubber av noen terrengdekk fra Continental. Litt mangel av grep skal jeg klare å ofre for mye lenger levealder.

At jeg sitter her i stedet for å legge meg, fordi jeg liksom skulle skrive 800 ord til på oppgaven før jeg køyer. Har skrevet 50 ord siden klokken 23...

Folk(På facebook somregel) som svarer feil på enkle matte oppgaver som feks 30+30x0+1! Og ikke minst når de kaller folk for dumme når de selv svarer feil! arrrrg

Folk(På facebook somregel) som svarer feil på enkle matte oppgaver som feks 30+30x0+1! Og ikke minst når de kaller folk for dumme når de selv svarer feil! arrrrg

Ikke at det ugjør noen forskjell her, men hadde du skrevet 30+30x0+3! tror jeg de færreste hadde svart rett.

Ikke at det ugjør noen forskjell her, men hadde du skrevet 30+30x0+3! tror jeg de færreste hadde svart rett.

Noe som sier meg at utropstegnet ikke var del av oppgaven ;)

Jeg har også vært litt fascinert av sånne oppgaver, det går som oftest i å kjenne riktig rekkefølge på regneoperasjoner men det hjelper ikke at folk legger inn detaljerte løsninger steg for steg, nestemann insisterer likefullt på at svaret blir noe heelt annet.

Redigert:
Liker ikke at jeg ikke har 36k på bok eller i madrassen til 312`n Guybrush Threepwood har for salg :mad: crap!

3YcKoNS.jpg

Dette er tiden jeg brukte fra Smestad til Skøyenåsen tidligere i dag mellom 15:25 til 16:26 hele 1 time, 1 minutt og 24 sekunder. På 13,7km, det vil si: 13,4km/t på turen. Nå skjønner ikke jeg hvor alle disse bilen kom fra, men...

Liker ikke folk som kommer utenfra byen og lager kaos, ta kollektivt for FAEN!!! folk som ikke klarer å oppføre seg i køen, folk som ikke klarer å følge køen, og sist men ikke minst...

Politikere som ikke klarer å få på plass ett fungerende veinett og kollektivtilbud slik at jeg slipper å sitte i kø når alle sullikene skal hjem fra jobb. Virker som alle slutter 15:15 slik at de er klare for kø, skjønner det bare ikke:confused:

For min del kunne det ha vært 1500kr i rushtidsavgift:eek:

Har ikke ødelagt kvelden min, men føler meg litt snytt av cdon.no etter bestilling av Samsung Galaxy S4 like før helga, for nå å oppdage at prisen er dumpa 400kr. Har nå sendt de en mail for å lufte stemninga, så får vi se om det blir pluss 400kr til klokkekontoen :)

Ringte DHL i går angående en pakke, den skulle komme på døren i dag. Står fortsatt "Shipment on hold". Enten har de rotet den bort, eller så er de late og udugelige. I morgen kommer den sikkert, for da er jeg ikke hjemme på dagtid... Hvorfor er UPS aldri et alternativ? :/

Ringte DHL i går angående en pakke, den skulle komme på døren i dag. Står fortsatt "Shipment on hold". Enten har de rotet den bort, eller så er de late og udugelige. I morgen kommer den sikkert, for da er jeg ikke hjemme på dagtid... Hvorfor er UPS aldri et alternativ? :/

Jeg har hatt samme greia med DHL jeg og, blitt fortalt at de skulle komme en viss dag, tilogmed ringt for å få bekreftelse, og så har det ikke skjedd noe annet.

Den kom faktisk i dag! Men viser seg at teksten på nettsidene om at de leverer mellom 08-16, men at privatpersoner i Oslo må regne med pakker senere på ettermiddagen ikke er helt oppdatert. Så selv om den ikke kom med på dag-kjøringen lastet de opp en ny kveldsrunde etter kl 16. Halv ni er en stund etter kl 16. Nå irriterer det mer at divers extensionen på lenka er idiot, og at låsen bøyer seg før den åpner seg...