Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

De som med største selvfølge gomler i seg en eller annen egg-lunch under forelesning. Lukter intenst.
 
At jeg skal jobbe under disse 140 hærlighetene i fullt arbeid i 12 timers skift over en periode på to uker! Godt jeg kjøpte inn Bose quietcomfort 15 headsett nettop så jeg får redusert støyen :mad:

201305167QMT.jpg
 
Er offshore, har 10 dager igjen. Fikk mail i går om at klokken har ankommet urmakeren, 2 uker før estimert.
Har lyst å hjem nå! :mad:
 
@Minuteman dette er ett av ASDA`s(Datterselskap av Walmart) lager i nærheten av Birmingham. Det du ser er autostore, som er ett logistikksystem med roboter som flytter på kasser. Jeg og 4 til passer på at disse anleggene fungerer rundt om i verden :)

[video=youtube;M5T1VPyzVM0]http://www.youtube.com/watch?v=M5T1VPyzVM0[/video] fra det aktuelle anlegget for den som skulle være skikkelig nysgjerrig :)
 
Redigert av en moderator:
At universitetet praktiserer en sær form for digital lisenskontroll på sin software. Når man har installert, avinstallert og prøvd ørten forskjellige kodenøkler uten noen framgang kjenner man på frustrasjonen. Bør vell også nevnes at det ferdig installerte produktet også er blant de dølleste dataprogrammene noensinne pønsket ut (SPSSStatistics).
 
At jeg fikk "jeg er ikke så veldig glad i kaffe" som svar, da jeg spurte en "barista" om smaksforskjellene mellom to kaffetyper da jeg skulle kjøpe med en kaffe mens jeg ventet på bussen i morges.
Jeg burde nok visst bedre, men jeg forventet faktisk litt mer av et selskap som omtaler sine avdelinger som "(...) fyrtårn for kaffeelskere".

:rolleyes:
 
At jeg fortsatt er uten nettilgang 4 dager etter jeg ringte å meldte om feilen! Jeg får jo ikke fulgt med nok på tidssonen da.. Bor også såpass dårlig til at jeg kun har edge-dekning på telefonen. Løsningen ble at jeg tok med mobil og mac til høyere strøk, hooket opp delt nettverk for å starte surfingen for så å finne ut at jeg straks er tom for strøm på mac´n.
Skivebom.. Fikk hedigvis tatt meg en tur innom Bjerke og sett på noen lekre Panerai-modeller i dag.. Liker 47mm og høyt glass;)
 
Det er tydelig at noen ung treninglærer bruke steroider der jeg trener...
De viser ungdommer hvordan dem skulle trene seg opp.
Selvfølgelig, ungdommene ser opp til dem og tror at det går an å bli så stor med proteinpulver. Liksom... "Bra" innflytelse ikke sant? Stygg som f@n!
Får lyst å mose trynet til steroidposer'n...Tror at han føler det faktisk.
 
Publisering av skattelister, den omfattende sosiale spionasje dette fører til, og mest av alt medias fråtsing i andres høyst private anliggender under det komisk syltynne påskuddet om at de fyller en viktig samfunnsoppgave.
 
Å bli bedt om å møte opp klokken 15:00 for å avlegge privatisteksamen, for deretter å bli fortalt at jeg er sist i køen av 9 andre. Med andre ord har jeg tre timer til med bare venting.

Hvilket opplegg er dette!? Kunne man ikke fått beskjed om å møte opp en time eller to senere?
 
Amøber bak rattet i store BMW og MB SUV'er som ikke klarer å overholde vikeplikten når de har hindringen i veibanen på sin side. Det er tydeligvis jeg som kommer i mot som må slippe de frem for det er jo tross alt synd på dem når de har en bil stående i veien. Vinderen er ett rent lite mareritt, snart låner jeg en gammel Chevrolet eller Dodge med kufanger og kjører dem rett i fronten:mad::mad::mad: Jeg er dritt lei av at de nærmest forventer at jeg skal stoppe eller kjøre opp på fortauet for å slippe dem frem.
 
Amøber bak rattet i store BMW og MB SUV'er som ikke klarer å overholde vikeplikten når de har hindringen i veibanen på sin side. Det er tydeligvis jeg som kommer i mot som må slippe de frem for det er jo tross alt synd på dem når de har en bil stående i veien. Vinderen er ett rent lite mareritt, snart låner jeg en gammel Chevrolet eller Dodge med kufanger og kjører dem rett i fronten:mad::mad::mad: Jeg er dritt lei av at de nærmest forventer at jeg skal stoppe eller kjøre opp på fortauet for å slippe dem frem.

Helikopteret da, @Wangensten, er det på service? Neida, enig i at dette er irriterende. Det er ganske rolig på jobb for tiden, så håper du gjør alvor av "opprydningen", så kanskje det er håp for julebonus likevel:cool:
 
Redigert av en moderator:
Amøber bak rattet i store BMW og MB SUV'er som ikke klarer å overholde vikeplikten når de har hindringen i veibanen på sin side. Det er tydeligvis jeg som kommer i mot som må slippe de frem for det er jo tross alt synd på dem når de har en bil stående i veien. Vinderen er ett rent lite mareritt, snart låner jeg en gammel Chevrolet eller Dodge med kufanger og kjører dem rett i fronten:mad::mad::mad: Jeg er dritt lei av at de nærmest forventer at jeg skal stoppe eller kjøre opp på fortauet for å slippe dem frem.

Kan anbefale en RR Defender, første kjøretur i Oslo sentrum var en åpenbaring (i alle betdninger av ordet).

Selv bmw eiere blir spake av kufangeren;)

on topic: omgangssyke
 
Å bli bedt om å møte opp klokken 15:00 for å avlegge privatisteksamen, for deretter å bli fortalt at jeg er sist i køen av 9 andre. Med andre ord har jeg tre timer til med bare venting.

Hvilket opplegg er dette!? Kunne man ikke fått beskjed om å møte opp en time eller to senere?

Prøv å ha privatisteksamen i gym. Oppmøte kl 1300, oppvarming til 1400, økt til 1530 og så vente til kl 1930 for muntlig utspørring. Rakk å ta bussen hjem (20 min) og spise middag mellom praktisk og muntlig del :)
 
Prøv å ha privatisteksamen i gym. Oppmøte kl 1300, oppvarming til 1400, økt til 1530 og så vente til kl 1930 for muntlig utspørring. Rakk å ta bussen hjem (20 min) og spise middag mellom praktisk og muntlig del :)

Du tuller nå? Jeg har eksamen i gym neste uke..