Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Å skulle en kjapp tur innom kjøpesenteret en lørdag ettermiddag for å kjøpe nye skolisser, for så å komme på at det er julegaveshoppingsesong når jeg står i kø inn i parkeringshuset. Har kun meg selv å takke, men jeg liker det fremdeles ikke
 
Etter dager med grusom forkjølelse og halsonde og generell elendighet bestemte jeg meg i dag for å begynne med tran og Sana-Sol. Jeg blir så ivrig av min livsomveltende avgjørelse at jeg tar begge flaskene fra kjøleskapet i et kjekt enhåndsgrep og svinger armen i en energisk bue mot benken slik at alle D- og C-vitaminer skal stige opp fra bunnfallet.

Ukvemsordene hagler fra fruen, enda hun sitter ved kjøkkenbordet og skriver julekort og burde være i en avslappet sinnsstemning, der jeg plutselig står i et hav av gul sukkerlake og stinkende olje. Særlig SanaSolen har spredd seg i et imponerende omfang på kjøkkenet, den ettergivende plasten fungerer som rene kanonen. Hva i h$€#ete er det du driver med?

JEG? Jeg VENDER FØR BRUK! Hvorfor i s£t@n har dere ikke skrudd til korkene??!

Og selv om all skyld må kunne tillegges de som hittil har lesket seg med helsedrikker er det selvsagt far som må ligge på kne og skure golv og skapdører. Jeg kan ikke like at folk ikke gidder å skru til korkene på tuber og flasker etter bruk.
 
Etter dager med grusom forkjølelse og halsonde og generell elendighet bestemte jeg meg i dag for å begynne med tran og Sana-Sol. Jeg blir så ivrig av min livsomveltende avgjørelse at jeg tar begge flaskene fra kjøleskapet i et kjekt enhåndsgrep og svinger armen i en energisk bue mot benken slik at alle D- og C-vitaminer skal stige opp fra bunnfallet.

Ukvemsordene hagler fra fruen, enda hun sitter ved kjøkkenbordet og skriver julekort og burde være i en avslappet sinnsstemning, der jeg plutselig står i et hav av gul sukkerlake og stinkende olje. Særlig SanaSolen har spredd seg i et imponerende omfang på kjøkkenet, den ettergivende plasten fungerer som rene kanonen. Hva i h$€#ete er det du driver med?

JEG? Jeg VENDER FØR BRUK! Hvorfor i s£t@n har dere ikke skrudd til korkene??!

Og selv om all skyld må kunne tillegges de som hittil har lesket seg med helsedrikker er det selvsagt far som må ligge på kne og skure golv og skapdører. Jeg kan ikke like at folk ikke gidder å skru til korkene på tuber og flasker etter bruk.

Du får belære dem med det kjente sitatet; "Mmmm, sitron!" (og legge på det grelle smilet).

(Ref reklamen fra Møllers Tran...)

8-D
 
At bossbilen plutselig kjem kl 7 istadenfor i 12 tida.
Veit ein skal trille fram bosset dagen før, men når ein tek det på veg til barnehagen om morgonen så brukar det å vera tidsnok.
Ei veke til neste gong - og dunken er sjølvsagt stappfull...
 
Å skulle sette seg på do midt på natta i tussmørket og plutselig finne ut at lokket er nede.
 
Å bli tatt på fersken av samboer mens man tar et wristshot.

"Hva er det du driver med?"

"Øh, nei, altså..."

Ach so, det kunne vært verre...
 
AHHHH! Jeg er så møkk lei prutesheriffene fra finn.no!
Prøver seg på halv pris på en allerede god pris med begrunnelse at frakten er dyr fordi de bor i gokk!
Bruk heller pengene på å flytte litt nærmere sivilisasjonen da!
Hvis ingen kjøper den forsterkeren til en grei pris, gir jeg den heller bort her inne, til noen som hvertfall ikke er en jævla dust.
Sånn, det var dagens utblåsning. *pust med nesa*
 
@Entropy, Jeg tenkte egentlig 2k med subben.. Ligger her inne i K/S i diverse. Er han keen, så blir vi nok enige om noe:)
 
Redigert av en moderator:
At jeg har klart å destruere deler av giroverføringa på bilen min, slik at jeg nå har hhv 1, 3 og 5-gir. Revers bare i nødstilfeller, da det ikke gå å få den ut av revers igjen uten å stanse motoren og flytte girsjalteren på girkassa manuelt.

Vaieroverføring:(
 
Bruk de ekstra kronene på nytt ur, så er alt fint igjen :cool:

Hehe.. Skulle gjerne gjort akkurat det, men slik det er nå går Harleyen min mye dårligere enn kompisen sin. Sånn kan vi ikke ha det?.
Snøscooteren er også mye slappere enn en del kompiser sine, kan ikke ha det sånn heller..?

Det skal også sies att jeg har bare en skikkelig klokke, å om jeg kan få kalle noen her inne for kompiser(Selv om jeg ikke kjenner NOEN her inne), så kan jeg vel ikke ha det slik heller..?

Dette ble egentlig bare ett større problem enn de jeg allerede hadde :rolleyes:
 
Att telefon ringte i dag å jeg nå må feire jul på borerig i nordsjøen...

Det har jeg gjort i fjor året: Jul og nytt år… Ikke så mye penger ut av det egentlig.
Det er alt for ofte disse som er utleid som må bli der for de fast ansatt som vil bli hjem i disse perioder…

Ikke i år!

Lykke til!
 
Hehe.. Skulle gjerne gjort akkurat det, men slik det er nå går Harleyen min mye dårligere enn kompisen sin. Sånn kan vi ikke ha det?.
Snøscooteren er også mye slappere enn en del kompiser sine, kan ikke ha det sånn heller..?

Det skal også sies att jeg har bare en skikkelig klokke, å om jeg kan få kalle noen her inne for kompiser(Selv om jeg ikke kjenner NOEN her inne), så kan jeg vel ikke ha det slik heller..?

Dette ble egentlig bare ett større problem enn de jeg allerede hadde :rolleyes:

Du kan få skrudd opp hastigheten på klokken din! Så er i alle fall klokken din raskest!!! 8-D


:cool: