Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At jeg mistet iPhone 6 i skål med frokostblanding til lunch. Nå funker ikke høytaler og mikrofon :(
 
Bring.no sender ut SMS om at pakke fra urmaker er lastet opp på bil og klar for utkjøring kl. 9 i morges - og at den skal leveres på døra før 16:00.

Vel, nå er klokka 21:25 og ingen pakke er levert. * sukk *
 
De tre siste pakkene jeg har fått "levert på døren" har endt med at de ble levert på pkontor. På alle pakkene hevder de at de har sendt SMS, mail og dinget på døren, uten at jeg eller fruen som er hjemme i perm har hørt et pip. Sløvt.
 
Dette er første gang Bring ikke leverer. Enten jobber de for Fjordhammeren, eller så har sjåføren funnet ut at han / hun vil ha frifredag før tiden.
 
Foreslår du tagger @Hammerfjord om du nevner han. Har lite til overs for småspydigheter på andres bekostning på den måten.

Rettet. .) Hammeren slår nok i fra seg.

Godt du passer på. ;)

PS. Jeg vil imidlertid si at det å ikke levere en pakke slik avtalen innbefatter er mer interessant enn riktig tagging av brukernavn som egentlig ikke vil assosieres med Rolex. For ordens skyld; pakke inneholder noe som har med Rolex å gjøre. Tenkte jeg ville spare Fjordhammeren for den pinslen. :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
At en lærer i et praktisk fag jeg har er så til de grader papiringeniør at hun simpelheten ikke klarer å svare på ett eneste spørsmål man har.

burde vært minstekrav å kunne bytte dekk på bilen for å bli lærer i brønnteknisk fag... :mrgreen:

2Y2wu1H.gif
 
Gjengitt fra melding fra finn.no:
- Minste pris??????? . Eller????. Levert XXX!!??


oh-lalalala...
 
At jeg nettopp har måtte kjøpe en Daniel Wellington klokke. Jeg hadde håpet på at jeg gjennom et langt bekjentskap hadde påvirket vedkommende nok til å styre unna slikt, men nei. Prøvde håpløst å gi vedkommende en vintage dressklokke i tilsvarende størrelse med tilsvarende remmer, "men jeg vil jo helst ha en DW klokke liksom". Tidvis frister singellivet.


Det er DW som gir cred i det miljøet vet du ;)