Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg har svært lite til overs for mennesker med stor trang til å lage problematikk ut av ingenting. Spesielt den typen som legger ansvar over på verden og forventer at den skal snu seg etter "mine ønsker"...

Søkeverktøyene er gode på å finne det man leter etter, samt man har jo mulighet for å abonnere på tråder etter hvert som man finner de. Men noe av det jeg liker best ved tidssonen er å komme over noe uventet og spennende, ser at dette kan bli brukt som et argument i mot det prøver å få frem, men om man legger godviljen til så skjønner nok folk hva jeg mener.

Det du sier ville selvsagt vært med å gjøre de gamle og døde trådene enklere å finne, men det er da avhengig av at brukeren går inn å endrer på en tråd som ja, er død. Ideen er genial, men tror ikke praksisen vil fungere.

Jeg mener heller ikke at modellbetegnelse er nødvendig i tittelen, men produsent hadde virkelig gjort seg. Det bør ikke sette noen demper på juleaftenstemningen mener nå jeg.

Tittel:
"Omega - Endelig er drømmeklokka i hus"
"Rolex - Skulle bare til AD for en titt, gikk ikke helt etter plan"
"Invicta - Rolex schmolex, dette er kvalitet!"

Dårlige titler alt det der, men noe slikt hadde gjort unboxing delen av forumet mer oversiktelig.

Uansett, KCCO!

Jeg har svært lite til overs for mennesker med stor trang til å lage problematikk ut av ingenting. Spesielt den typen som legger ansvar over på verden og forventer at den skal snu seg etter "mine ønsker"...
Helt enig Rambis. Spesielt i jobbsammenheng har jeg merket at jeg har irritert meg over dette i det siste. Noen blir så i overkant proaktiv og skal vise seg frem på et sånt nivå at det nesten blir tragikomisk. Misforstå meg rett, det er viktig å være proaktiv og å tenke seg om, men når man gjør sitt beste for å skape katastrofestemning ut av ingenting, så merker jeg at jeg blir ganske oppgitt.

Jeg synes unboxing-forumet fungerer meget bra sånn som det er nå jeg :) Like spennende hver gang å klikke seg inn på en tråd uten navn eller hint til hva som blir unboxet :D

Kunne ikke like at de fleste bilene på fellesparkeringen hadde flatt hjul i dag morges...

Ryggproblemer sucks.

Nå har jeg gått i en uke med en eller annen feil i ryggen. Har ikke vondt i ryggen, men i høyre hofte. Legen mente det var noe som hadde låst seg et sted i ryggen. For øvrig på grunn av slitasjeskade. Slitasjen må ha kommet av for mye sitting. Det er først i de senere årene at jeg har beveget meg noe særlig - iallefall i jobbsammenheng. Jeg har en gang hatt skikkelig tannverk. Det var gått betennelse i en tannrot, sa tannlegen. Det var vondt, men det var fanker'n ta meg rene underholdningen i forhold til de smertene jeg har i hofta nå. Store mengder piller fra esker med rød trekant holder smertene delvis i sjakk, men høyre foten er helt nummen og det går mer eller mindre trill rundt for meg.

HTFU, Minuteman!!!

Føler med Minuteman, man blir helt satt ut av ryggproblemer. Men dersom du har smerter i foten og dette stammer fra ryggen/hofta er det jo trolig nerveproblemer?

@rambutan +1. Har merket at enkelte folk nesten har et behov for en liten hverdagslig "krise" de kan snakke om på arbeidsplassen, hvor det nesten blir den gjennomgående tonen i de fleste samtaler. Skikkelig anstrengende å måtte forholde seg til i det daglige når nesten alt blir syting over mindre, uviktige ting.

Redigert av en moderator:
Ryggproblemer sucks.

Nå har jeg gått i en uke med en eller annen feil i ryggen. Har ikke vondt i ryggen, men i høyre hofte. Legen mente det var noe som hadde låst seg et sted i ryggen. For øvrig på grunn av slitasjeskade. Slitasjen må ha kommet av for mye sitting. Det er først i de senere årene at jeg har beveget meg noe særlig - iallefall i jobbsammenheng. Jeg har en gang hatt skikkelig tannverk. Det var gått betennelse i en tannrot, sa tannlegen. Det var vondt, men det var fanker'n ta meg rene underholdningen i forhold til de smertene jeg har i hofta nå. Store mengder piller fra esker med rød trekant holder smertene delvis i sjakk, men høyre foten er helt nummen og det går mer eller mindre trill rundt for meg.

HTFU, Minuteman!!!

Mye som kan føre til det der, men du beskriver på mange måter symptomene mine når prolapsen går amokk og treffer nerven i full effekt.

Men kan heldigvis være mye annet rart og. De fleste prolapser sier de at gir seg selv i løpet av noen dager.

(Jeg har aldri blitt skikkelig bra men er fortsatt under behandling et tilbakefall og tre år med varierende smerte senere).

Om du får problemer med urinere *må* du til legevakta umiddelbart.

Dersom det skulle være en prolaps er det helt ok å legge seg rett ut i noen dager.. Første gangen låste hoften min seg totalt og gjorde vondt jævlig mye verre. Det er ikke noe poeng i å presse seg i akuttfasen.. Hør på kroppen. Ser du hvitt av smerte, slutt å gjør hva du enn gjør.

Takk for tips @ChristianN
Jeg tar det helt med ro. Har så vidt vært utom døra de siste dagene, og da kun for å spasere en kort tur med bikkjene. Kjørte en tur til butikken i dag, men det var ikke noe jeg gjentar på et par dager.

Redigert av en moderator:
At posten går for de mest ubruklige folkene når de ansetter!!

"pakke forsøkt utlevert" my ass! neste gang skal jeg telte utenfor inngangsdøren!

For en gjeng med Idioter!!