Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg liker ikke at AtB (ansvarlig for kollektivtrafikken i Trondheim) fra og med førstkommende mandag kjører i gang med "sommerruter". Min buss til jobb reduseres da fra å gå 4 ganger i timen til 2 ganger i timen. Jeg tar jo ferie fra uken etter, så det er ikke så kritisk for min del - men det er jo ikke alle som tar ferie på samme tidspunkt.
I tillegg synes jeg det er litt merkelig å redusere busstilbudet så kraftig om sommeren, på samme måte som jeg synes det er merkelig at bussen går 2 ganger i timen på 17. Mai - den ene dagen i året kanskje flest folk skal inn til byen.

Men jeg driver jo ikke med logistikkplanlegging heller, da :p
 
Å bli bumpet på flighten en dag på grunn av en liten idiotting som dukker opp i siste sekund. Satser på hjemreise i morgen!

Det var vell nesten det som skjedde her og. Utsatte mitt helikopter for å få ombord tool, så bestemte de seg en time etterpå for å forlatelokasjon. Da va mitt helikopter bumpet å jeg gikk glipp av en planlagt konsert hjemme...!
 
Jeg liker ikke at AtB (ansvarlig for kollektivtrafikken i Trondheim) fra og med førstkommende mandag kjører i gang med "sommerruter". Min buss til jobb reduseres da fra å gå 4 ganger i timen til 2 ganger i timen. Jeg tar jo ferie fra uken etter, så det er ikke så kritisk for min del - men det er jo ikke alle som tar ferie på samme tidspunkt.
I tillegg synes jeg det er litt merkelig å redusere busstilbudet så kraftig om sommeren, på samme måte som jeg synes det er merkelig at bussen går 2 ganger i timen på 17. Mai - den ene dagen i året kanskje flest folk skal inn til byen.

Men jeg driver jo ikke med logistikkplanlegging heller, da :p


Det er jo ikke NASA som utarbeider rutetabellene;P
 
Å komme ut i garderoben på treningssenteret og oppdage at en ruslebiff har hengt tøyet sitt på samme knagg som mitt, og at han tydeligvis sverger til sterk parfyme fremfor klesvask, noe som medfører at jeg i hele det etterfølgende møtet dominerer rommet med polsk samvirkelagsduft. Det kan jeg ikke like.
 
Det gikk vel greit når du forklarte at lukten var der pga en treningsøkt du hadde på morrakvisten? ;)
 
Liker ikke Bring når statusoppdateringen deres er "Sendingen er forsøkt levert, men mottaker var ikke tilstede. Nytt utkjøringsforsøk vil bli foretatt ".... Bannande neper
 
Sommerklokken..

Etter å ha tenkt på dette i 3 uker, kan jeg eeegentlig ikke like att det som skulle bli min første klokke, å min sommerklokke nå heter Harley-Davidson og står i garagen :rolleyes:
 
Liker dårlig at min nyinnkjøpte Pinell GO må sendes tilbake etter 2 døgn, viser seg at noe er feil med batteriet så den fungerer kun når den er koblet til strømnettet. Servicen fra forhandler derimot virker veldig bra, så alt er ikke helt mørkt :p
 
At jeg kommer hjem fra ferietur kun for å oppdage at en eller annen forbanna idiot fant det for godt å stjele utforsykkelen min kan jeg definitivt ikke like. For å gjøre det ekstra surt er det tre dager til jeg reiser til Åre for å herje i fjellet.

Forbanna tjuvpakk, håper du/dere går over styret på den :(
 
Typen med luftspressborret som begynte utenfor vinduet mitt 05.00 i dag! Er det ikke noe reguleringer for slikt???
 
Typen med luftspressborret som begynte utenfor vinduet mitt 05.00 i dag! Er det ikke noe reguleringer for slikt???
I utgangspunktet er det det, men man kan få dispensasjon dersom det er mer hensiktsmessig å gjøre det utenfor normaltid.
 
Jeg kan ikke like at det er en pakke til meg, på Skedsmokorset... Som jeg vil ha, vil ha, vil ha, vil ha. Akuratt som når jeg var 8 år og 24 desember kom... men jeg får ikke hente den......så jeg må vente til mandag :mad: