Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Noen må kontakte VG og bistå med litt grunnleggende klokkeopplæring. Hadde jeg fått en slik under juletreet tror jeg ikke jeg hadde greid å skjule skuffelsen :oops:

Til han som liker klokker:

Vis vedlegg 272809

"...alle julegavetipsene til HAM...". Ikke han. Irriterer mer enn klokkene på bildet.

Han vs. hun.
Ham vs. henne.

Dette er selvsagt ulempen med å bli eldre. Sorry, og bryr meg ikke om regel fra 1917.
 

Tzu.jpeg
 
  • Haha
Reaksjoner: Grendel og DrDoppler
Hva kommer strømprisen til å bli på julaften mellom 16 og 20?
Skal dere spise kald og rå ribbe?

Nei!
Pakk ribben inn i aluminiumsfolie og la den ligge 4 timer inn mot eksosmanifoilen. Bilen trenger bare stå på tomgang.
Øker du turtallet siste 15 minuttene får du fin, sprø svor.

8- )
 
Hva kommer strømprisen til å bli på julaften mellom 16 og 20?
Skal dere spise kald og rå ribbe?

Nei!
Pakk ribben inn i aluminiumsfolie og la den ligge 4 timer inn mot eksosmanifoilen. Bilen trenger bare stå på tomgang.
Øker du turtallet siste 15 minuttene får du fin, sprø svor.

8- )

Det blir ribbe med gassgrill på terrasse da;)
Med naturgass fra Snøhvit.
Jeg venter for leveranse fra Provalys båten: har en stor grill :mrgreen:
prov.jpeg
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Grendel og BigT
Effektleddet blir vel en realitet for oss alle til neste år.

Folk skal bli så glad.
Jeg føler som kjærligheten og tilliten for politikerne skal bare vokse.
Litt inflasjon over det blir bare godt. Eller "stagflation" for å bli litt mer nøyaktig. Pytt pytt.
Og vent, fordi det er bare starten. De har mange overraskelser for oss i sekken sin. How how how...
Spørs om hvis de bytter mening når det starter å brenne i gatene sørover.
 
  • Wow
Reaksjoner: Grendel
Hehe. Det minner meg om et råd jeg fikk fra en i HR. For stillingsannonser (og utleieannonser for bolig, men da privat) ba hun alltid søkeren skrive noen ord om seg selv.

Slik fikk hun testet om søkeren kunne lese, skrive og ta enkle instruksjoner. Strøk man på den gikk søknaden rett i søpla, uansett CV.
 
Liker ikke at enkelte (egentlig ganske mange) velger å kalle investor for invistor.
Liker heller ikke særskriving, eller som noen vil si; sær skriving. :mad:
 
Liker ikke at enkelte (egentlig ganske mange) velger å kalle investor for invistor.
Liker heller ikke særskriving, eller som noen vil si; sær skriving. :mad:
Ordet "Invistor" er en stående spøk her inne basert på observasjoner av ufolk fra "kukkeriet" på facebook som har omtalt seg selv eller beskrevet andre. De som ikke bruker det med glimt i øyet bør tas med bak vedskjulet for en omgang med svolken...