Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Komme hjem og finne dette på veggen.
A42DE38F-A278-478C-8DF9-0CF17238E60D.jpeg
 
Der hadde jeg en enormt pragmatisk megler. Fortalte at jeg hadde null interesse av å gjøre full boligstyling, og hun var enig og syntes heldigvis at jeg hadde møbler som var kledelige og hang godt sammen, så det var ingen hensikt å styre med slikt.

Fikk noen konkrete tips, og det var å kjøpe en bestemt hengeplante (den lever fremdeles i beste velgående), snurre rundt på noen bøker, helle fargerikt krydder i noen små glasskrukker som vi plasserte i noen åpne hyller på kjøkkenet, og kjøpe inn noe digg bakst som kunne stå på bordet ved bildene.

Sistnevnte var jeg veldig happy med å gjøre, og det sikret lunsjen min den dagen.

1636556913010.png
 
Hans-Erik Dyvik Husby, også kjent under artistnavnet «Hank von Helvete», er død, 49 år gammel.

-Ble oppringt av en kompis nå nettopp, irritert ettersom jeg akkurat hadde sovnet - helt til jeg hørte hva fyren hadde å si.

Jeg savner fyren allerede. Om vi hadde en personlighet 'larger than life' her på berget, så var det Hertis.

Sukk.
 
  • Elsker
  • Trist
Reaksjoner: Genta og sunshine
-Ble oppringt av en kompis nå nettopp, irritert ettersom jeg akkurat hadde sovnet - helt til jeg hørte hva fyren hadde å si.

Jeg savner fyren allerede. Om vi hadde en personlighet 'larger than life' her på berget, så var det Hertis.

Sukk.
My wife and I were flying out to Denmark early one morning a few years back. We were in the cafe. Hank von Helvete came and sat beside us. I phoned our daughter and told her, this is 7 in the morning, she said you're joking. I politely asked him if he could say hi to Nina. They must have had a chat for a good couple of minutes…

In my eyes "He had a heart of gold, Thank you".

IMG_20211120_010624.jpg
 
Redigert:
Folk som parkerer på handikap- og familieplasser utenfor butikken, når de åpenbart ikke har behov for det, annet enn ren skjær latskap. Og de som slenger fra seg handlevogna der det passer de selv. Det er det universelle målet på om du er en bra person eller ikke.
 
Folk som parkerer på handikap- og familieplasser utenfor butikken, når de åpenbart ikke har behov for det, annet enn ren skjær latskap. Og de som slenger fra seg handlevogna der det passer de selv. Det er det universelle målet på om du er en bra person eller ikke.

-Det som i gamle dager var min faste nærbutikk i Trondheim hadde en veldig enkel og effektiv policy på dette: de bestilte tauing umiddelbart, uten engang å prøve å lokalisere eieren inne i butikken.

Det var ikke mange som prøvde det stuntet to ganger...