Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

RIP Meat Loaf.
MeatLoaf.jpg

meat2.jpg


8'- (
 
Vil gjerne tilføye "dykkerklokke til annet enn strengt casual".

"Jeg bruker Submarineren min til dress". Javel, da bruker du antakeligvis joggesko også og kunne like godt spart deg hele dressen, for dette ser ikke ut.
 

+1

For nordmenn generelt er dykkerklokke til dress det minste problemet.

Jeg kan ikke like upussede sko, belter som er for brede til dressbukser, belter som har store spenner og/eller ikke matcher skoene, slipsknuter som verken passer skjorte eller dress, slips som henger midt på magen, dårlig tilpassede dresser - inkludert «slimfit» dressbukser som ser ut som treningsbukser, dressbukser som passer best når det er høyvann, ustrøkne skjorter, skjorter som er for trange - og for å toppe det hele; korte ytterjakker, gjerne i vanntett stoff, som brukes når man har på dress.
 
Mediene og politikerne som lager månedvis av komedier og trillesirkus når alle med et halvhode visste hvem skulle bli den neste sentralbanksjefen.
Jeg tror at hele landet ble fullstendig sjokkert.

shock.gif
 
Fredagsrant:

NATO på dressklokker
G-Shock til dress
Pulsklokker til alt annet enn treningstøy
Tesla fan boys
Vinanmeldere som gir en av mine favoritter terningkast seks
Når våt snø raser fra garasjetaket...

Spent på hvorfor vinen er dårlig stemning:ROFLMAO:
 
+1

For nordmenn generelt er dykkerklokke til dress det minste problemet.

Jeg kan ikke like upussede sko, belter som er for brede til dressbukser, belter som har store spenner og/eller ikke matcher skoene, slipsknuter som verken passer skjorte eller dress, slips som henger midt på magen, dårlig tilpassede dresser - inkludert «slimfit» dressbukser som ser ut som treningsbukser, dressbukser som passer best når det er høyvann, ustrøkne skjorter, skjorter som er for trange - og for å toppe det hele; korte ytterjakker, gjerne i vanntett stoff, som brukes når man har på dress.
Ha ha, det du beskriver treffer vel halvparten av alle Norske eiendomsmeglere. Legger du til at dressjakken er ett nummer for liten, så treffer du vel de fleste av de?;):mrgreen: