Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg hater musikk.
I bakgrunnen. På café. I heisen. På telefon. Hos tannlegen. I butikken. På restaurant.
Alle andre steder enn når jeg selv bestemmer at jeg vil lytte til musikk.

Vel... hadde de i det minste spilt god musikk!

Det som er mest plagsomt er "den kule bakgrunnsmusikken" som går på radio! Hvorfor i @#%&§* skal det være bakgrunnsmusikk når man leser opp nyheter på radioen? Jeg hører på en nyhetssending og ikke en "dårlig konsert".

Jeg klaget på det til NRK og fikk et greit svar tilbake. Da fikk jeg høre at dette het "et eller annet kult noe som jeg har glemt nå", det var veldig moderne, og til slutt; "NRK ville IKKE komme til å endre bruken av dette".

Så da vet jeg det. Jeg bytter da kanal når jeg hører slike "rocke nyheter".

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og aek
Reklame som feiler
image.png
 
Bestilte akkurat en gummirem fra RubberB til Rolex Daytona. Når jeg så er ferdig med å betale de $250, så oppdager jeg til min store forskrekkelse at det står med liten tekst nederst på ordren, "* Watch not included"

Hater når det skjer! Skjedde det samme når jeg bestilte Everest reim til polaren :p
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone
Kynismen i den industrien som kvinners(og menns?) skjønnhetsjag er!
En stakkars indisk dame må betale for å barbere av seg håret, slik at hun kan ofre det til en av sine guder, for et ønske om et bedre liv. Hun kan ikke engang røre det etter det har falt til bakken, for da tilhører det den guden det ofres til.
Dette håret er big buisness og ender opp som extensionhår til flere tusen kroner i den vestlige verdens frisørsalonger.
Kjenner jeg blir uvel av sånt..
Dessverre er det nok bare toppen av isfjellet, og lite å gjøre med.
Men det blir ikke aktuelt i dette huset!