Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Forsåvidt enig i mye av det som skrives - Gardermoen kjøpesenter er jo flott, men pirene er for smale, og det blir raskt trengsel både på innland og utland, grunnet butikkene som gjør at flere og flere blir stående og henge i midtgangen. Fast track burde vært mer effektivt,

Når det gjelder tre rullebaner kontra to, så har dette fint lite å si, all den tid bare to av banene kan brukes både på ARN og CPH, siden inn- og utflygingstraséene til den tredje krysser de to andre. Heathrow har for eksempel to rullebaner, og der er det jo flere passasjerer enn OSL, ARN og CPH til sammen, så en ekstra rullebane gir ikke nødvendigvis 50% mer kapasitet. Når det gjelder den rent operative siden, snørydding osv, er OSL best, sannsynligvis best i verden. Sånn er det bare.

Den flytekniske operasjonen er helt sikkert kjempebra, men det som funker bra, legger vi ikke så godt merke til som det som ikke flyter :)

Det er nettopp dette som gjør OSL så bra. Lite hikking i operasjoner rundt snørydding og deicing, det er rett og slett så effektivt at man sjelden legger merke til at det gjøres. Og ja, vi har mye mer snø og verre vinterforhold her enn både ARN og CPH :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Newbie
Mest sannsynlig totalt feilpostet? -Men må bare høre.

Denne: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=59509671&fks=59509671

Har vært inn og ut av finn i over 6 år. Samme pris, samme selger.

Er dette noen her inne? Skjønner at han ikke har hast med å selge, men kanskje noe slitsomt og optimistisk å prøve seg i 6 år? :p

Det er vel en evig optimist. Det at han har prøvd å selge i seks år, klokken er lite brukt, og prisen er "like lekker som klokken". Det sier alt!

Det tar nok seks år til...

8
 
image.jpeg
 
Mest sannsynlig totalt feilpostet? -Men må bare høre.

Denne: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=59509671&fks=59509671

Har vært inn og ut av finn i over 6 år. Samme pris, samme selger.

Er dette noen her inne? Skjønner at han ikke har hast med å selge, men kanskje noe slitsomt og optimistisk å prøve seg i 6 år? :p

Stakkars mann - for en umåtelig heslig klokke :)

Synes faktisk denne er litt kul. Sånn litt over-the-top sprø & dekadent stil.
Prisen er selvsagt helt på jordet.
Man skal ha ganske mange daler til overs for å gå for en slik modell litt "for moro skyld".
 
Er borte fra 24.mars og er hjemme igjen 4.april. Satser på noen bilder med Ferrari, Lambo og Daytonaen min.


OT: Siste dag jeg er 24 år gammel. Og spottet en Ford Mustang på en unggutt for en time siden. Quarter life crysis?

De andre ungdommene sa: "Slapp av a, du har jo en Lexus. Dra på litt a!"
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Startet en batch jobb for å oppdatere en database i formiddag, ca 10:30. Etter å ha testet mot korte tidsintervaller, var det på tide kjøre for et større utvalg. Gutta står bak meg og maser om lunch, endrer dato & kjør. 13/14 timer senere kjører jobben enda !. Inkluderte 4 år for mye i utvalget; f%&#!
Selvfølgelig hastejobb, krav om nøyaktighet, etc hele pakka, blir å bruke av "godwillen" i morgen.
 
Manflu på incoming. Krise på jobb, må møte opp. Ingen mulighet til å ligge påsofaen å synes synd på meg selv :(
 
Føles så utrolig unødvendig å måtte kaste en nyinnkjøpt, uåpnet krukke med barberkrem i sikkerhetskontrollen på grunn av at den var 50 ml for stor. Jaaaa....jeg kan jo reglene og vet at det var jeg som forglemte meg, men det er fortsatt ergerlig.
 
Selgere på Finn som ikke har lyst til å selge ting for prisantydning allikevel, skylder på at de har glemt å slette annonsen, for siden å endre prisantydningen opp igjen.
Bra det var noe jeg potensielt kunne ha angret på å ha kjøpt.... :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Vidar og Todda