Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Her fylles det på:

Cartier må være noe av det styggeste som lages. Hvem i all verden kjøper dette når det finnes så mye annet flott ?

oA4JzsWzM4QLpXKZewVsT0cRiNah9vGqta5Eof_hPHEuLVdez1KLMeGx0uRNIJ85YSCjh4ct3xjSTn6fqy_Hl-bRl7UZq5rmUNVvdl_0IeY9UtxtyvJS0Zwh9Zqy3yGv1Gm5nd9x84rRPF3hF_zh2TBeE1hv=s220-c

Jeg liker å se wristshots, men hårete mannearmer er ekkelt ! Iallefall slike ekstremt hårete hvor hårene bare snor seg rundt klokken som en blekksprut

Selgere som sletter hele posten når noe er solgt! Aaaargh!
th_chainsaw.gif

Jeg liker å kunne gå tilbake og se på historikk over solgte ur.

jeg liker generelt ikke vanlig størrelse urverk i altfor store kasser. Spesielt ikke når det i tillegg er vindu bak. Typisk ETA2824 i kasse på 45mm. Ikke spesielt sexy når du kan se hele omkretsen av verket gjennom glasset bak og vet at det er nesten 1cm tomrom på hver side til kassens ytterkanter.

forresten så liker jeg ikke klokker over 42mm heller.

Invicta kan nesten patentere denne stilen.

forresten liker jeg ikke invicta heller.

jeg liker generelt ikke vanlig størrelse urverk i altfor store kasser. Spesielt ikke når det i tillegg er vindu bak. Typisk ETA2824 i kasse på 45mm. Ikke spesielt sexy når du kan se hele omkretsen av verket gjennom glasset bak og vet at det er nesten 1cm tomrom på hver side til kassens ytterkanter.

forresten så liker jeg ikke klokker over 42mm heller.

Invicta kan nesten patentere denne stilen.

forresten liker jeg ikke invicta heller.

Jeg liker heller ikke Invicta.. alt for glorete og store! =/

Produsenter som bruker for og etternavn som merkenavn. "Kjell Olsen" på urskiven er ikke særlig kult.

Produsenter som bruker for og etternavn som merkenavn. "Kjell Olsen" på urskiven er ikke særlig kult.

Tilbøyelig til å være enig, men hvorfor er egentlig to etternavn greit? Patek Philippe? Grubel Forsey? Bell & Ross? ...Olsen & Hansen på skiva hadde kanskje ikke vært så kult det heller når jeg tenker etter.

Men jeg synes: Vianney Halter funker:

Diapo_Classic.gif

(Argh! Der fant jeg en til salgs mens jeg googlet etter bilder)

Er det bare meg.. eller er fleste Breitling klokker glorete!?
feks:
Breitling-Chronomat-Windrider-Watches.jpg

breitling_chronomat_evolution_.jpg

ugg! :S