Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Nonfacebook-klubben øker herved med mitt medlemskap. Nei den boka liker vi ikke. LDD derimot lever jeg med, innerbezel er ok for meg
 
Det gleder meg å se såpass mange nektere ;)

Som UJU skrev i en annen tråd så er vi en sjelden rase, og må stå sammen.
 
Det gleder meg å se såpass mange nektere ;)

Som UJU skrev i en annen tråd så er vi en sjelden rase, og må stå sammen.


Sikkert og visst. Hvem gidder å sitte på et nettsted til alle døgnets timer bare for å se hva som skjer og bable............. Ser forøvrig at det er mye fint på Kjøp og salg i kveld:cool:
 
Facebookvegrer jeg også. Setter dog pris på en uforstyrret økt med NRK Tekst-TV, så helt teknosløv er man ikke.

Og jeg kan ikke like at tekst-tv-app'en bare er for Nokiatelefoner.
 
men LLD ser jeg ikke noe galt i...

Men heller ikke noe riktig.
Var fast bestemt på å få meg den, men når jeg fikk den på armen var alt feil.:(
Stikker innom AD for andre gang. NÅ skal det virkelig handles LLD, men det funket ikke den gangen heller. Ut igjen med krum rygg og bøyd hode.:(
Snakk om skuffelse.
 
Jeg melder meg fint ut av diskusjonen om LLD. Sist gang tråkket jeg nok noen på tærne, og det ble litt dårlig stemning. Det er en estetisk fin klokke, og liker veldig godt vintage preget :D

As for Facebook.. Well... Fuck it! :cool:
 
Dere finner ikke meg på FB, men det kan hende dere finner en LLD på meg - en vakker dag...

Jeg kan altså ikke like FB.

Over til OT igjen:
Jeg står fast ved min teori om at den opprinnelige diveren til Longines fra ca 1961, den som LLD er en retromodell av, var modell for IWCs opprinnelige Aquatimer som kom i 1967, og som i sin tur er opphavet til IWCs Vintage Aquatimer.

Det voldsomme suget etter LLD har avtatt noe etter at AT'n kom på armen. Det er jo tross alt en retromodell av kopien av Longines' opprinnelige diver ;)
 
Jeg elsker LLD og er på facebook.
Som dinosaur var jeg lenge uten denne mediekanalen. For hvis man ser bort fra alt det narsisistiske tøvet mange skriver om sine egne ubetydeligheter, finnes det mye annet nyttig og morsomt der inne. Bl.a på klokkefronten.
Også kan man overvåke tenåringsnieser som er "venn" med onkel men ikke foreldrene. De stakkarene skulle bare visst hva barna drev med....:)
 
Ad. Facebook.

Been there, done that.
Men Frodos kloke ord får meg til å revurdere situasjonen. Spesielt dette med klokkefronten. FB er jo, tross alt tøv og tant som foregår, blitt en viktig kanal for formidling og kommunikasjon. Ungene overvåkes av kjerringa, så den saken er tatt hånd om. Mitt "problem" der inne var at jeg fikk så altfor mange "venner".

En vakker dag dukker jeg vel opp der inne igjen. Kanskje. Så får folk vite hva jeg skal ha til middag og når jeg "blæs tur bælgen" :D
 
Venner er håndterbart.
Det store problemet er "x´ene" som plutselig dukker opp.......:p

Hehehehe....Oh yeah...
Da er kunsten å late som man er der så lite at man - obs -gikk visst glipp av den venneforespørselen...;)