Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Liker ikke dritings folk i stygge gensere - hva er greia med oransje og blå trøyer med reklame for en bank eller noe sånt på? Hva er forresten greia med røde klær med SKB eller noe sånt på? Nytt merke?

Tror forresten jeg så adio bli nektet på Soliis men jeg kan ta feil.

hæhæhæ :p
 
På tide å bumpe denne herlige tråden!

go_sixties_01.jpg

Har lenge irritert meg over fontvalget på disse Glashutte-modellene, minner meg om en kjip font som mammaer bruker når de skal lage "artige" bursdagsinnbydelser. NESTEN like ille som å bruke Comic Sans uten ironi.

Åååhh, det var godt å få det ut :D
 
OT:

Jeg irriterer meg over folk som trykker på "fotgjenger-knappen" for å så løpe over veien mellom noen bilder så det blir rødt for bilistene når det ikke er noen som skal over. Kanskje jeg skal gjøre de distrahert så de blir påkjørt?
 
OT:

Jeg irriterer meg over folk som trykker på "fotgjenger-knappen" for å så løpe over veien mellom noen bilder så det blir rødt for bilistene når det ikke er noen som skal over. Kanskje jeg skal gjøre de distrahert så de blir påkjørt?

Hey, det der gjør jeg daglig :).

Årsaken er enkel; gjør du det ikke blir du garantert stående som en idiot å vente på luken som aldri kommer. Gjør du det kommer luken med en gang.

Som sjåfør må man heller innse at her har noen gått over veien og prisen for det, nemlig en pause i flyten, må dessverre betales av bilen uansett :cool:
 
OT:

Jeg irriterer meg over folk som trykker på "fotgjenger-knappen" for å så løpe over veien mellom noen bilder så det blir rødt for bilistene når det ikke er noen som skal over. Kanskje jeg skal gjøre de distrahert så de blir påkjørt?

Dette er såkalte "trykkere". Et velkjent fenonen her på vestlandet.
 
Har opplevd lignende selv, tror folk flest enten ikke har hørt om Omega, eller de tror det er billigere en det er.
Breitling og Rolex derimot..
 
I kraft av å være en fersking på forumet burde jeg vel egentlig trå varsomt her. Dessverre har jeg det med å tråkke i salaten...

- Tilsynelatende evig lang leveringstid når man har bestilt ny klokke.
- Forumets kjeledegge Seiko Orange Monster. Ser ut som en forvokst barneklokke. For øvrig er navnet Orange Monster dekkende.
- Mesh lenke. Her er jeg enig med hylekoret. Hører hjemme i samme kategori som skinnbukser og tatoveringer.
- Bling på herreur.
- Folk som stolt viser frem sin nye gull-Rolex. Når jeg prøver den veier den 5 gram....
- Folk som stolt viser frem sin nye Tag Heuer som jeg anslår til å koste 60k. Fyren er student, uten klokkeinteresse og kom nettopp hjem fra Arabien.
- Longines Legend Diver og dens like. Dog mulig at denne kan vokse på meg...
- Klokker i gult gull
- Klokker i bronsje
- Prisen på Jaeger LeCoultre Duometre a Chronographe

Nei, det kan jeg ikke like
 
I kraft av å være en fersking på forumet burde jeg vel egentlig trå varsomt her. Dessverre har jeg det med å tråkke i salaten...

- Tilsynelatende evig lang leveringstid når man har bestilt ny klokke.
- Forumets kjeledegge Seiko Orange Monster. Ser ut som en forvokst barneklokke. For øvrig er navnet Orange Monster dekkende.
- Mesh lenke. Her er jeg enig med hylekoret. Hører hjemme i samme kategori som skinnbukser og tatoveringer.
- Bling på herreur.
- Folk som stolt viser frem sin nye gull-Rolex. Når jeg prøver den veier den 5 gram....
- Folk som stolt viser frem sin nye Tag Heuer som jeg anslår til å koste 60k. Fyren er student, uten klokkeinteresse og kom nettopp hjem fra Arabien.
- Longines Legend Diver og dens like. Dog mulig at denne kan vokse på meg...
- Klokker i gult gull
- Klokker i bronsje
- Prisen på Jaeger LeCoultre Duometre a Chronographe

Nei, det kan jeg ikke like

Lar meg ikke overraske at mange non-WIS velger fake. Se bare hvor populært feks opplåsbare Barbara etter sigende er; det er mange som tilsynelatende klarer seg "godt" uten ekte vare :D

Håper ingen er i tvil om at jeg er hjemme fra jobb pga sykdom i dag og flere dager i det siste. Må ha meg en TS pause snart ;)
 
Skjønner deg godt. Jeg har prøvd å være uinteressert en stund nå, men det kommer snikende.
 
Skjønner deg godt. Jeg har prøvd å være uinteressert en stund nå, men det kommer snikende.


For min del utrolig kjedelig at de ikke kan pakke urene sine inn i titan. Jeg liker svært dårlig at jeg er i ferd med å begynne å like det kjipe stålet. Heldigvis liker jeg fortsatt ikke at de limer et forstørrelsesglass på safirglasset sitt. Det var som Sponon mener jeg det var sa i presentasjonen av Ploprof " Hva skal man med dato når man dykker?" Og når jeg først ikke liker at jeg har begynt å snu meg etter etter Rolex så er det ekstra irriterende at safirfinishen deres etter min mening generelt er dårligere enn hos Omega. Nei dette liker jeg dårlig.
 
Å vera arbeidsledig, nei det kan eg ikkje lika. Får jo ikkje lagt til sides cash til grailen...:mad:
 
:D
Den måtte jo bare komme. Forum-favoritten får passet sitt påskrevet...med et forbehold om at smaken kan forandre seg...;)

Tror vi er oppe i 5-6 medlemmer her inne som ikke liker den klokken. Omtrent samme antall som ikke er på Facebook :mrgreen:
 
Tror vi er oppe i 5-6 medlemmer her inne som ikke liker den klokken. Omtrent samme antall som ikke er på Facebook :mrgreen:

Mener du at det er en sammenheng? Vi som har eksepsjonelt god smak når det gjelder klokker snur også ryggen til facebook?
Tja, der kan du se...;)

LLD er jo klokka jeg skulle ønske at jeg likte.
Litt som den fine dama som man fikk litt draget på, men som var litt ufyselig og ikke ble med hjem alikevel.
 
LLD liker jeg på bilder, men ikke på hånden. IWC Vintage Aquatimer sitter derimot som et skudd. Kanskje det er neste kjøp?

Facebook liker jeg verker på bilder eller i teorien :)
 
Mener du at det er en sammenheng? Vi som har eksepsjonelt god smak når det gjelder klokker snur også ryggen til facebook?
Tja, der kan du se...;)

Det passer jo på meg også, kanskje det er en sammenheng ja :mrgreen:

LLD liker jeg på bilder, men ikke på hånden. IWC Vintage Aquatimer sitter derimot som et skudd. Kanskje det er neste kjøp?

Facebook liker jeg verker på bilder eller i teorien :)

Samme her mht LLD.
 
Tror vi er oppe i 5-6 medlemmer her inne som .........
Omtrent samme antall som ikke er på Facebook :mrgreen:

Mener du at det er en sammenheng? Vi som har eksepsjonelt god smak når det gjelder klokker snur også ryggen til facebook?
Tja, der kan du se...;)

Facebook liker jeg verker på bilder eller i teorien :)

Det passer jo på meg også, kanskje det er en sammenheng ja :mrgreen:

Count me in!
Jeg er heller ikke på Facebook. Den boka er bare ikke "my cup of tea". Helt enig med gutta boys. ;)
Synes forøvrig hypotesen til UJU er bra....:D

Dog, intet (galt) sagt om visse ur.
"De Gustibus Non Est Disputandum"