hvorfor er alle bilene i hele Oslo på Sognsvann parkeringsplass torsdag ettermiddag? 

[edit] kan ikke like at jeg tar feil kan-ikke-like-tråd
[edit] kan ikke like at jeg tar feil kan-ikke-like-tråd
Hehe.. Det var bare mer frustrasjon fra min side. Men jo, jeg tror det er noe ventetid på Explorer.Du kan godt vise hvor i innlegget jeg antydet at det var tilfelle.
Øreganger er det perfekte navnet. Takk.Sikkert på at det ikke heter hornhull? Eller øreganger. Eller for å holde seg til engelsk; lug holes?
Enig med deg her. Særlig formuleringen "tatt ut" er i beste fall tragisk! Skal bare på butikken å "ta ut" noe melk og brød... Skal på Lefdal for å "ta ut" ny TV...? Hvem i helv... startet med denne sjargongenBegrepene:
-"borte i årenes løp" (hva skjer med at ALLE som mangler papirer formulerer seg sånn)
-"tatt ut" (give me a break, pretensiøse kødd)
-"bilder skamløst stjålet fra verdensveven"
- å omtale skive med diamanter som "diaskive". Blir fysisk kvalm av å se det ordet, selv om skivene kan være kule.
SLUTT MED DETTE, PLEASE
Enig med deg her. Særlig formuleringen "tatt ut" er i beste fall tragisk! Skal bare på butikken å "ta ut" noe melk og brød... Skal på Lefdal for å "ta ut" ny TV...? Hvem i helv... startet med denne sjargongen![]()
I min militære bakgrunn betyr «å ta ut» noe helt annet. Men man skyter vel ikke klokker ......
Jævlig bra bilde på profilen din, forrestenOg jeg må ned til AD å ta ut noe brød før de stenger.