Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Trance, techno, hiphop, r og b. Artister som er avhengige av låtskrivere og autotune. Dette kalles musikk?

Sinker i trafikken.

83 år gamle menn som rygger på bilen min når det er den eneste bilen som står MIDT PÅ en parkeringsplass, og trenger forstørrelsesglass for å fylle ut skademelding...

Dårlig skiføre

At Home-knappen på iPhone slutter å funke. HALLO Apple, det er ÉN knapp foran på telefonen deres, og den klarer dere ikke å få til å funke skikkelig?

Jeg får lage et system som gjør at du minimum kan ta heisen fire etasjer :)

Ha en flott dag med-haters :)

På de fleste elevatorer fungerer dette:

Hold inne etasjeknappen - i ditt tilfelle 5 - samtidig som du holder inne Lukk-dørenknappen. Hold begge i min 3 sek. Da flyr den forbi alle andre etasjer, uavhengig av om noen andre har trykket før deg eller står i en etasje over og vil "være med" dit du skal.

Den eneste elevatoren vi hadde å leke med her i dalen da vi var smågutter, var den på Fagernes Hotell. Der lekte vi ofte katt og mus med direktøren. Han fattet aldri hvordan vi klarte å overstyre hele dritten og vi ble sjelden tatt.

Takk for tips MM, dette fungerer fint på en av to heiser der. Dessverre er "igjen" knappen på den ene gått i stykker. Nå skulle jeg nesten ønske at jeg holdt til i 8. Etasje så se kunne fått seg en ordentlig tur :)

Hold inne etasjeknappen - i ditt tilfelle 5 - samtidig som du holder inne Lukk-dørenknappen. Hold begge i min 3 sek. Da flyr den forbi alle andre etasjer, uavhengig av om noen andre har trykket før deg eller står i en etasje over og vil "være med" dit du skal.

Den eneste elevatoren vi hadde å leke med her i dalen da vi var smågutter, var den på Fagernes Hotell. Der lekte vi ofte katt og mus med direktøren. Han fattet aldri hvordan vi klarte å overstyre hele dritten og vi ble sjelden tatt.

Denne tråden er en klassiker! Dette er noe av det mest matnyttige jeg har lest her inne. Takk for info :)

Dette skal prøves! :D

Du har vannskadet iphonen , garantert... Kjøp tabbeforsikring og prøv en reboot

Nope. Aldri vært i nærheten av vann. Dette er et kjent problem med iPhone. Hele mekanismen under knappen er ræva konstruert, og blir gradvis slitt ut.

At Home-knappen på iPhone slutter å funke. HALLO Apple, det er ÉN knapp foran på telefonen deres, og den klarer dere ikke å få til å funke skikkelig?

Visstnok et software problem - go figure....

Telefonlangeren min fikset det på 30 sek. vet ikke helt hva han gjorde, men du kan jo Google det.

Om det ikke er software og du ikke finner en løsning kan jeg se litt på noen av de jeg har som ligger i deler her hjemme. Er et litt merkelig patent med at man må ha baktrykk på bryteren for at knappen skal funke. Mulig det kan hjelpe å åpne den opp og legge noe mellom for å hjelpe litt til.

Ville dog kun prøvd det om du er utenfor garantitid :p

Noe slikt som

- åpne klokke-app
- holde inne soveknapp til shutdown-skjermen vises
- holde inne home-knapp til man er tilbake på hjemskjermen

kan visst hjelpe, har jeg sett.

På min iPhone 3G sluttet knappen og virke, der hadde kontakten på baksiden blitt utslitt og knekt. Ny knapp kostet 2dollar ink. frakt, men viste seg og være mye jobb og bytte. Kjøpte komplett front for 20dollar og byttet denne, ganske grei jobb faktisk. Så da fikk søster iPhone også siden jeg kjøpte en ny samme dag som den gamle knelet.

Noe slikt som

- åpne klokke-app
- holde inne soveknapp til shutdown-skjermen vises
- holde inne home-knapp til man er tilbake på hjemskjermen

kan visst hjelpe, har jeg sett.

Dette funker innimellom, og midlertidig.

Jeg syns fremdeles det hele er RÆVA rett og slett, på en telefon til prisen av en grei Windows-laptop, med EN knapp på forsiden.. :)

Er dette et problem som kommer hos mange? Jeg har selv telefon nr 3 fra Apple uten problemer, og kan ikke huske noen venner/kjente har nevnt dette problemet..