Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Jeg liker ikke utviklingen av denne tråden. Det at noen ikke liker appelsinsjokolade eller SV finner jeg ikke interessant. Det at noen ikke liker OL på Lillehammer edition-OMEGA, Sky-Dweller, Mesh, Hublot eller hva som helst annet klokkerelatert, det er morsomt! :D ;)
 
Jeg liker ikke utviklingen av denne tråden. Det at noen ikke liker appelsinsjokolade eller SV finner jeg ikke interessant. Det at noen ikke liker OL på Lillehammer edition-OMEGA, Sky-Dweller, Mesh, Hublot eller hva som helst annet klokkerelatert, det er morsomt! :D ;)

Enig. Denne tråden ligger under Klokkediskusjon->Klokker. La oss holde det til horologiske ufinheter, og la appelsinsjokoladen og politiske partier være i fred, evt ta det i en annen del av forumet.

On topic: Jeg liker absolutt ikke klokkemerket Bovet, og andre som faller for fristelsen til å ha slike fester for remmen:

mtr_11_0222_bovet_dragon_email_grand_feu_01.jpg
 
At jeg og fruen har kjøpt bruktbil og det som fikk meg til å velge bil var at det er Jaeger-instrumenter :oops:
 
Hadde vært noe med en gammel Alfa Romeo!

Desverre er jeg og damen studenter og økonomien dertil.
Valget ble en 2002mod. Peugeot 206 med 75 hk. Billig i drift og grei nok til å skysse unga rundt.
Er uansett godt å vrake en Mitsubishi med 400 000 på samvittigheten.:D
 
Hadde vært noe med en gammel Alfa Romeo!

Desverre er jeg og damen studenter og økonomien dertil.
Valget ble en 2002mod. Peugeot 206 med 75 hk. Billig i drift og grei nok til å skysse unga rundt.
Er uansett godt å vrake en Mitsubishi med 400 000 på samvittigheten.:D

MOAWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Skarru vrake Lancer'n? hjerteløst....
 
Mye OT her i det siste. For å få slutt på det kommer jeg med følgende brannfakkel:

Rolex Datejust kan jeg rett og slett ikke like... Synes jo at bildene på nettet kan være fine til tider, og den har jo bøttevis av historie. Men når jeg fikk den på lanken første gang - tidenes antiklimaks ! Puslete og anonym. Eneste grunnen til å kjøpe en måtte jo være at det er den billigste Rolexen man får brukt, og således kan bidra til å fylle boksen :grin:
 
Mye OT her i det siste. For å få slutt på det kommer jeg med følgende brannfakkel:

Rolex Datejust kan jeg rett og slett ikke like... Synes jo at bildene på nettet kan være fine til tider, og den har jo bøttevis av historie. Men når jeg fikk den på lanken første gang - tidenes antiklimaks ! Puslete og anonym. Eneste grunnen til å kjøpe en måtte jo være at det er den billigste Rolexen man får brukt, og således kan bidra til å fylle boksen :grin:

Galskap!!! Anonym? Er jo tidenes enkleste spotteklokke. Selve definisjonen på at 36mm er den perfekte størrelsen for en dressklokke. Midten av 60-tallet har de fineste modellene både når det kommer til fluted bezel og den klassiske jubilee-lenken. Eneste negative med den er jo at den har en viss pensjonistfaktor, særlig i two tone.
 
Det minner meg om at jeg ikke kan lære å like fluted bezels eller disse små ur...
 
Dykker-bezeler som ikke er aligned med pip'en klokken tolv.
Det er kanskje ikke entydig med manglende klokkeinteresse å ha den rotert ut fra origo,
og gud forby hvis den sitter på håndleddet på noen i neopren så er det jo helt konge.
Men jeg har i det siste sett to subs i stål/gull hvor pip'en står på henholdsvis "27" og "42" :)
(kommentarer om underliggende sjalusi er sikkert helt på sin plass ... )
 
Ikke enig! At ringen er rotert betyr jo nettopp at den er, eller har vært i bruk. Det er mye verre med dem som overrasket utbryter "Går det an å vri på den?" om egen dykkerklokke.;)