Jeg får lage et system som gjør at du minimum kan ta heisen fire etasjer
Ha en flott dag med-haters![]()
På de fleste elevatorer fungerer dette:
Hold inne etasjeknappen - i ditt tilfelle 5 - samtidig som du holder inne Lukk-dørenknappen. Hold begge i min 3 sek. Da flyr den forbi alle andre etasjer, uavhengig av om noen andre har trykket før deg eller står i en etasje over og vil "være med" dit du skal.
Den eneste elevatoren vi hadde å leke med her i dalen da vi var smågutter, var den på Fagernes Hotell. Der lekte vi ofte katt og mus med direktøren. Han fattet aldri hvordan vi klarte å overstyre hele dritten og vi ble sjelden tatt.
Denne tråden er en klassiker! Dette er noe av det mest matnyttige jeg har lest her inne. Takk for info![]()
På de fleste elevatorer fungerer dette:
Hold inne etasjeknappen - i ditt tilfelle 5 - samtidig som du holder inne Lukk-dørenknappen. Hold begge i min 3 sek. Da flyr den forbi alle andre etasjer, uavhengig av om noen andre har trykket før deg eller står i en etasje over og vil "være med" dit du skal.
Den eneste elevatoren vi hadde å leke med her i dalen da vi var smågutter, var den på Fagernes Hotell. Der lekte vi ofte katt og mus med direktøren. Han fattet aldri hvordan vi klarte å overstyre hele dritten og vi ble sjelden tatt.
Du har vannskadet iphonen , garantert... Kjøp tabbeforsikring og prøv en reboot
At Home-knappen på iPhone slutter å funke. HALLO Apple, det er ÉN knapp foran på telefonen deres, og den klarer dere ikke å få til å funke skikkelig?
Noe slikt som
- åpne klokke-app
- holde inne soveknapp til shutdown-skjermen vises
- holde inne home-knapp til man er tilbake på hjemskjermen
kan visst hjelpe, har jeg sett.