Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Når tema først er manipulasjon og Rolex må jeg si at jeg misliker Dressmann sin markedsføring.
IMG_0419.jpeg

Ikke bare sitter karen og spiller backgammon i arbeidstiden, på en tirsdag, men han velger også å «tilfeldigvis» la sin panda komme til syne.

Jeg ønsker ikke å kjøpe en genser til halv pris når du kjører reklame med klokke til dobbel pris.

Når tema først er manipulasjon og Rolex må jeg si at jeg misliker Dressmann sin markedsføring.
Vis vedlegg 386032
Ikke bare sitter karen og spiller backgammon i arbeidstiden, på en tirsdag, men han velger også å «tilfeldigvis» la sin panda komme til syne.

Jeg ønsker ikke å kjøpe en genser til halv pris når du kjører reklame med klokke til dobbel pris.
Å ha Dressmann på ryggen og Rolex på armen, er litt som å kjøre åpen-top Porsche med Europris varmekjeledress.
Ingen vet hvor du skal, men alle vet hvor du kommer fra.

Ser ikke helt sammenhengen med bil,klokker og klær.
Man kjøper vel det man har lystpå?
Kan vel fint gå med en flott Rolex om man ikke går i dress?
Var innom 7 butikker i september,skulle ha dress. Endte opp på dressmann.(dette var si
stebutikken,jeg skulle jo ikke ha dress fra dressmann)

Ser ikke helt sammenhengen med bil,klokker og klær.
Man kjøper vel det man har lystpå?
Kan vel fint gå med en flott Rolex om man ikke går i dress?
Var innom 7 butikker i september,skulle ha dress. Endte opp på dressmann.(dette var si
stebutikken,jeg skulle jo ikke ha dress fra dressmann)
Mine dager med dress er definitivt over, forhåpentligvis. Sokker, undertøy og hvite t-skjorter hos Dressmann har jeg vært tilhenger av i mange år. Funker bra sammen med Rolex.

Aldri helt skjønt kritikken mot Dressmann. Greit nok at det kanskje ikke er Savile row-snitt og at kvaliteten kan være så som så, men IMO kan man være bedre kledd enn 95% av norske menn med klær derfra. Kombinasjonen Rolex og Dressmann har jeg derfor null problemer med. Da har jeg et større problem med at voksne menn handler på barneavdelinga på Cubus.

1735311989489.png

Helt ærlig, skulle jeg kjøpe dress&skjorte, skal jeg aldri kjøpe Dressmann sin billig Kina dritt (ikke alt fra Kina er dritt faktisk, men da blir det ikke å finnes i sånne kjeder).
Skulle jeg kjøpe vanlige klær for hverdagen, skal jeg ikke kjøpe brukt&kast greier der heller.
Ikke alt som er dyrt er bra: kvaliteten kan jeg oppdage selv, uten å se på varemerket.

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Har kjøpt en dress og 2 bukser på dressmann siste ukene. (Fikk jo rabattkupong når jeg kjøpte dress,måtte ha ny bukse til julebord)Kvaliteten er helt ok. Men ulldressen jeg har hengende,ligner litt på egon olsen sin. Har stemplet «made in W Germany»
Den er nok et par hakk over…

• Liker
Reaksjoner: DJ41
Når jeg handler klær, så er det klesplagg. Det.er et skall på kroppen, og det skal holde meg varm. Butikken og annet betyr ikke noe. Plagg fås i nærmeste butikk. Raskt inn og raskt ut. Kjøp tre like, da har jeg en stund.

Og Rolex passer til alt.

Dress er et plagg jeg lider meg inn i 17 mai og julaften.

8

• Liker
Reaksjoner: DJ41 og Tannhjulet
Aldri helt skjønt kritikken mot Dressmann. Greit nok at det kanskje ikke er Savile row-snitt og at kvaliteten kan være så som så, men IMO kan man være bedre kledd enn 95% av norske menn med klær derfra. Kombinasjonen Rolex og Dressmann har jeg derfor null problemer med. Da har jeg et større problem med at voksne menn handler på barneavdelinga på Cubus.

Vis vedlegg 388162
Nå er Haaland rett over 20, forståelig at han går for noe annet enn adm.dir-looken til gutta oldboys
resize.jpeg

Nå er Haaland rett over 20, forståelig at han går for noe annet enn adm.dir-looken til gutta oldboys
Vis vedlegg 388175
Dressjakke med jeans: denne har jeg aldri forstått:sick:
Vel, jeg har selv ingen dressjakke: alle jeg har prøvd i butikkene var for trange rundt skuldrene og armene.
Jeg gidder ikke å gå for custom, uansett blir jeg for varmt med det.
Jeg går som Gordon Gekko: skjorte/bukseseler, og under frakken hvis jeg er ute.
Jeg mener dykkerklokker er ikke helt bra med dress(husk at James Bond har dress under dykkerdrakt:mrgreen:), eller går man helt ute med en Ploprof 600 som direkt inyourface Forza Italia stunt.
Da Speedmaster-Pro passer bedre enn Sub på dress.
Min mening.

Helt ærlig, skulle jeg kjøpe dress&skjorte, skal jeg aldri kjøpe Dressmann sin billig Kina dritt (ikke alt fra Kina er dritt faktisk, men da blir det ikke å finnes i sånne kjeder).
Skulle jeg kjøpe vanlige klær for hverdagen, skal jeg ikke kjøpe brukt&kast greier der heller.
Ikke alt som er dyrt er bra: kvaliteten kan jeg oppdage selv, uten å se på varemerket.
Har du anbefalinger?