Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Ha, ha - har tenkt det samme selv. Tullete ting:

a) forbeholder meg retten til å trekke klokken
b) sendes for kjøpers regning (når klokka koster eksempelvis 60.000 kroner)
c) sendes på kjøpers egen risiko (når klokka koster under 50.000)

:)

374-lion-facepalm-animal-facepalm.jpg

Haha +1
 
Heavy tropical dial = skiven er junk
Has previously been polished = uberpolert
Pre-comex = hvordan kan jeg ha comex i annonsen min når klokka mi ikke har noe å gjøre med comex
Medium stretch bracelet / still life left in bracelet / serviceable bracelet = lenka er junk
Watch runs well = +-30 sek/dag
FT: kun bytte? hva er galt med cold hard cash?
Vurderer salg: vent til du har bestemt deg før du legger ut annonsen
 
Forbeholder meg retten til å være på den sikre siden.

Spørsmål: Finnes det folk som i etterkant vil påstå at "Hey - jeg så at du annonserte klokka, asså. Jeg krever at du selger den til prisantydning eller høyere!".
:
Vent litt.
:
Vent litt.
:
Prosesserer.
:
Snart klar.
:
Svar: Jeg innser at mitt spørsmål over var dumt. Folk finnes i alle stokastiske ytterpunkt. Men - jeg ville ikke tatt forbehold / disclaimere om slike ytterkanter i annonsene. ::)
 
Når du sender en hyggelig forespørsel til noen som selger noe på finn.no, der du spør om de kan tenke seg å la en gjenstand gå for en sum som er mindre enn hva de la det ut for, og tilbyr deg og hente og detaljerer betalingsmuligheter - generelt er skikkelig høflig.

Så svarer de bare:

"Nei."


Ikke noe mer - ikke noe mindre. Bare "Nei." - Hva #¤%¤ er galt med litt vanlig folkeskikk?
 
Når du sender en hyggelig forespørsel til noen som selger noe på finn.no, der du spør om de kan tenke seg å la en gjenstand gå for en sum som er mindre enn hva de la det ut for, og tilbyr deg og hente og detaljerer betalingsmuligheter - generelt er skikkelig høflig.

Så svarer de bare:

"Nei."


Ikke noe mer - ikke noe mindre. Bare "Nei." - Hva #¤%¤ er galt med litt vanlig folkeskikk?

Nå kan jo dette være et uttrykk for at selger har samme holdning (stiller samme spørsmål) når det gjelder prutere. Jeg sier "selger", ikke "jeg" :)
 
@<a href="http://www.tidssonen.no/forum/member.php?u=280" target="_blank">reim</a>: regner med dette er relevant ift din signatur? :cool:

Jeg kan ikke like at ikke alle dager er onsdag:
[video]youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU[/video]
Heldigvis ikke lenge til i morgen:p
 
Redigert:
@<a href="http://www.tidssonen.no/forum/member.php?u=280" target="_blank">reim</a>: regner med dette er relevant ift din signatur? :cool:

Haha, jeg er ikke mye til business man. Signaturen henspeiler på denne låten, som beskriver en type business jeg (feilaktig) liker å tro jeg har mer peiling på.

[video=youtube;WGOohBytKTU]https://www.youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU[/video]
 
Jeg kan ikke like at riften jeg fikk på armen på trening er akkurat der klokkereima skal være, og nå gnisser reima på den :(

Prøver klokka på høyre arm litt, får se om det går.
 
Jeg kan ikke like at riften jeg fikk på armen på trening er akkurat der klokkereima skal være, og nå gnisser reima på den :(

Prøver klokka på høyre arm litt, får se om det går.
Nå? Kan du like å ha klokka på høyre arm? Det kan nemlig ikke jeg.
 
Heavy tropical dial = skiven er junk
Has previously been polished = uberpolert
Pre-comex = hvordan kan jeg ha comex i annonsen min når klokka mi ikke har noe å gjøre med comex
Medium stretch bracelet / still life left in bracelet / serviceable bracelet = lenka er junk
Watch runs well = +-30 sek/dag
FT: kun bytte? hva er galt med cold hard cash?
Vurderer salg: vent til du har bestemt deg før du legger ut annonsen

@2JHead For å ikke snakke om denne setningen i salgsannonser: "Forrige eier fortalte klokken var på service for X år siden, men jeg fikk noe dokumentasjon på dette", så er klokken over 5 år (ofte tid for en overhaling)
 
Redigert av en moderator:
At ei klokke jeg kjøpte/solgte for et par år siden nå skal selges igjen.
Prisen har økt med over 20000!

Klokker er verdt det folk vil betale for dem, men altså...
 
Dette symbolet på trackeren min, når jeg har vært hjemme og vet ingen har kommet på døren.

attempted_delivery.gif



Venter en MM300 forresten. :D
 
To awkward måned til bikinisesongen

Tunfisk, kylling og No No sweets and sugar baby

 
Å være født midt i den mørkeste middelalder hva klokkehistorie angår.. Det gjør jakten på en fødselsårklokke vanskelig, om ikke umulig, når man ikke skal legge en arm eller fot i det økonomisk.
 
Dette symbolet på trackeren min, når jeg har vært hjemme og vet ingen har kommet på døren.

attempted_delivery.gif

Om mulig før opp arbeidsplassen som leveringssted. Der er det alltid folk i arbeidstiden. Jeg misstenker slappe budfolk og at de kan "spare tid" på å droppe å kjøre innom private boliger...

:cool: