Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

:D
Den måtte jo bare komme. Forum-favoritten får passet sitt påskrevet...med et forbehold om at smaken kan forandre seg...;)

Tror vi er oppe i 5-6 medlemmer her inne som ikke liker den klokken. Omtrent samme antall som ikke er på Facebook :mrgreen:

Tror vi er oppe i 5-6 medlemmer her inne som ikke liker den klokken. Omtrent samme antall som ikke er på Facebook :mrgreen:

Mener du at det er en sammenheng? Vi som har eksepsjonelt god smak når det gjelder klokker snur også ryggen til facebook?
Tja, der kan du se...;)

LLD er jo klokka jeg skulle ønske at jeg likte.
Litt som den fine dama som man fikk litt draget på, men som var litt ufyselig og ikke ble med hjem alikevel.

LLD liker jeg på bilder, men ikke på hånden. IWC Vintage Aquatimer sitter derimot som et skudd. Kanskje det er neste kjøp?

Facebook liker jeg verker på bilder eller i teorien :)

Mener du at det er en sammenheng? Vi som har eksepsjonelt god smak når det gjelder klokker snur også ryggen til facebook?
Tja, der kan du se...;)

Det passer jo på meg også, kanskje det er en sammenheng ja :mrgreen:

LLD liker jeg på bilder, men ikke på hånden. IWC Vintage Aquatimer sitter derimot som et skudd. Kanskje det er neste kjøp?

Samme her mht LLD.

Tror vi er oppe i 5-6 medlemmer her inne som .........
Omtrent samme antall som ikke er på Facebook :mrgreen:

Tja, der kan du se...;)

Det passer jo på meg også, kanskje det er en sammenheng ja :mrgreen:

Count me in!
Jeg er heller ikke på Facebook. Den boka er bare ikke "my cup of tea". Helt enig med gutta boys. ;)
Synes forøvrig hypotesen til UJU er bra....:D

Dog, intet (galt) sagt om visse ur.
"De Gustibus Non Est Disputandum"

Nonfacebook-klubben øker herved med mitt medlemskap. Nei den boka liker vi ikke. LDD derimot lever jeg med, innerbezel er ok for meg

Det gleder meg å se såpass mange nektere ;)

Som UJU skrev i en annen tråd så er vi en sjelden rase, og må stå sammen.

Det gleder meg å se såpass mange nektere ;)

Som UJU skrev i en annen tråd så er vi en sjelden rase, og må stå sammen.

Sikkert og visst. Hvem gidder å sitte på et nettsted til alle døgnets timer bare for å se hva som skjer og bable............. Ser forøvrig at det er mye fint på Kjøp og salg i kveld:cool:

Facebookvegrer jeg også. Setter dog pris på en uforstyrret økt med NRK Tekst-TV, så helt teknosløv er man ikke.

Og jeg kan ikke like at tekst-tv-app'en bare er for Nokiatelefoner.

men LLD ser jeg ikke noe galt i...

Men heller ikke noe riktig.
Var fast bestemt på å få meg den, men når jeg fikk den på armen var alt feil.:(
Stikker innom AD for andre gang. NÅ skal det virkelig handles LLD, men det funket ikke den gangen heller. Ut igjen med krum rygg og bøyd hode.:(
Snakk om skuffelse.