Dagens klokke

Min gamle arveklokke fra 60" tallet....
Omega2011002.jpg
[/IMG]
 
@Frode: en hel uke uten Omega eller Rolex blir nok vanskelig. Men la oppfordringen om å spre fokus på litt sjeldnere saker er vel bra. Mitt bidrag i dag: Jaeger. Får den ikke av armen...

f8c617b3.jpg
 
Rolex mandag ?????? Jeg hadde håpet på M M M M M Minerva mandag. Mener å husker at det er et nyyyyydelig eksemplar her på sonen.

Frode.

DeBalzac har i hvert fall en helt fantastisk en som vi ikke har sett på evigheter. Savner også hans Breitling Premier. DeBalzac, hvor er du? :)
 
Endelig passer lenken perfekt ! Måtte bare litt kaldt høstvær og en runde med rotavirus til:

IMG_1376.jpg
 
@Frode: Omega er vel det jeg har mest av, men jeg skal klare en uke med mer eksotiske ur. Begynner med GP:
bilde-48.jpg
 
Min første tanke i dag morges gikk til Frode, nok et sikkert tegn på at denne hobbyen tar for mye tid. Etter alle salgene i løpet av året skal det holde hardt med en uke uten Rolex eller Omega, men med sterke innslag av vintage kommer jeg nok gjennom. Først ut: JLC Master Reveil.

PA240110.jpg
 
Min første tanke i dag morges gikk til Frode, nok et sikkert tegn på at denne hobbyen tar for mye tid. Etter alle salgene i løpet av året skal det holde hardt med en uke uten Rolex eller Omega, men med sterke innslag av vintage kommer jeg nok gjennom. Først ut: JLC Master Reveil.

PA240110.jpg

Ajajaj! Vær så vennlig å slenge ut et sammenlikningsbilde av denne og Memovoxen!