Motorsykler

Kom på at jeg tror ikke jeg har lagt ut noe bilde av min gamle traver.

FB_IMG_1625934074558.jpg
 
Jeg har ønsket meg en 883 eller forty-eight i lang tid. Både på grunn av lyden, men også på grunn av at jeg ønsker en sykkel jeg kan nyte uten å være avhengig av høy fart. Og de ser jo ufattelig bra ut med litt modifikasjoner:D

Spol tilbake noen måneder før sesongen startet, og denne dukket opp på Finn.no 5 minutter unna. Den er nesten ikke brukt, og lyden får de fleste til å dra på smilebåndet.
35571A73-0199-464D-B64C-112A6A111B98.jpeg

Yamaha FZ1-N med Mivv slipon eksos. Det er en fartsmaskin uten sidestykke, og jeg brukte noen kjøreturer på å dempe frykten for hva dette maskineriet ville at jeg skulle gjøre.
jeg kommer til å kose meg med denne gjennom sommeren, men jeg har innsett at Harleyen som jeg har drømt om er det rette for meg. Behagelig sittestilling og rolig landeveiskjøring frister mer enn bakhjulskjøring, ettertenning og ekstrem fart. Det er nesten litt irriterende hvor fornuftig og respektfull man kan bli når man blir litt eldre..
 
Fersk motorsyklist her! Har aldri kjørt noe sykkel før, og tok klasse A nå for to uker siden. Helt fantastisk følelse å kjøre :D
Gikk til innkjøp av en Yamaha MT-07, og hadde min første langtur til Lillehammer fra Bergen forrige helg. Nydelig over Hardangervidda!
B38F834B-08B2-47A9-B35B-48A8F457B744.jpeg
 
Signerte bestilling på ny H-D i dag. Unboxing kommer her i tråden neste vår/sommer. Befriende å slippe ventelisteproblematikk :) Nå blir det spennende å se hva de kommer opp med for 2022-modellene. Neppe store justeringer på «min» modell, men endring i dekor blir det garantert. Offentliggjøres vel i januar.