Motorhavari PAM372

Rekommandert betyr vel ikke noe annet enn at du må legitimere deg selv ved henting av pakken og signere for mottatt pakke :confused:

Absolutt, min gode mann. Jeg var så sikker på at det skulle bli noe krøll så jeg tenkte nok "postoppkrav" ...

Nei, nå står ikke verden til påske. Alt tyder på at dette blir en veldig god bjerkeopplevelse. Med tanke på en smule kløe jeg har hatt i PP-finger'n i det siste så lover ikke dette bra for klokkekontoen ...

Neida, kødda:p
 
Da ankom 372 as scheduled. Ingen faktura vedlagt, men det fulgte med en t-skjorte og en piquetskjorte fra Panerai. Det var forresten en slik piquetskjorte jeg hadde på meg da jeg ble tilsnakket i en elevator i Chicago i sommer - av en Panerai-AD fra Texas:cool:

Det fulgte også med en komplett beskrivelse av hva som var gjort med klokken. De har tatt full service på den. I tillegg har de byttet viserne!!?? De var iallfall intakt da jeg leverte klokken, men de har sikkert hatt sine grunner. Hva vet jeg.

Ingen faktura fra Bjerke vedlagt. Dette har vært en god Panerai- og Bjerkeopplevelse.
 
Da ankom 372 as scheduled. Ingen faktura vedlagt, men det fulgte med en t-skjorte og en piquetskjorte fra Panerai. Det var forresten en slik piquetskjorte jeg hadde på meg da jeg ble tilsnakket i en elevator i Chicago i sommer - av en Panerai-AD fra Texas:cool:

Det fulgte også med en komplett beskrivelse av hva som var gjort med klokken. De har tatt full service på den. I tillegg har de byttet viserne!!?? De var iallfall intakt da jeg leverte klokken, men de har sikkert hatt sine grunner. Hva vet jeg.

Ingen faktura fra Bjerke vedlagt. Dette har vært en god Panerai- og Bjerkeopplevelse.

Tilbake i tide for GTG høres jo ypperlig ut :cool: Bra at det hele løste seg :)
 
Da ankom 372 as scheduled. Ingen faktura vedlagt, men det fulgte med en t-skjorte og en piquetskjorte fra Panerai. Det var forresten en slik piquetskjorte jeg hadde på meg da jeg ble tilsnakket i en elevator i Chicago i sommer - av en Panerai-AD fra Texas:cool:

Det fulgte også med en komplett beskrivelse av hva som var gjort med klokken. De har tatt full service på den. I tillegg har de byttet viserne!!?? De var iallfall intakt da jeg leverte klokken, men de har sikkert hatt sine grunner. Hva vet jeg.

Ingen faktura fra Bjerke vedlagt. Dette har vært en god Panerai- og Bjerkeopplevelse.

Så bra! Høres jo ut som om de har levert forbilledlig her :)