Hvordan gikk det med 372'en din @Minuteman? Tok Bjerke knekken på den som jeg trodde?
Svar på mail fra Bjerke:
"Klokken sendes rekommandert i dag til :
Minuteman
Valdres
Budet fra Mailbox er nettopp bestilt for henting av din klokke.
Ha en fin dag."
- så, hva mener han med rekommandert? Jeg antar at det er frakten som skal belastes meg, samt et helvetes gebyr til posten for rekommandert sending. Jeg ga beskjed om at de kunne sende med vanlig sporing, da jeg har egen forsikring som dekker klokken under forsendelse. Om det nå viser seg at de har belastet meg for porto og gebyrer så skal det jaggu bli månelyst på Karl Johan.
@Solli @mikkemus123 @Hopalong
Hva mener dere om lovens bokstav i denne sammenhengen? (se min forrige post)
Rekommandert betyr vel ikke noe annet enn at du må legitimere deg selv ved henting av pakken og signere for mottatt pakke![]()
Rekommandert betyr vel ikke noe annet enn at du må legitimere deg selv ved henting av pakken og signere for mottatt pakke![]()
Da ankom 372 as scheduled. Ingen faktura vedlagt, men det fulgte med en t-skjorte og en piquetskjorte fra Panerai. Det var forresten en slik piquetskjorte jeg hadde på meg da jeg ble tilsnakket i en elevator i Chicago i sommer - av en Panerai-AD fra Texas
Det fulgte også med en komplett beskrivelse av hva som var gjort med klokken. De har tatt full service på den. I tillegg har de byttet viserne!!?? De var iallfall intakt da jeg leverte klokken, men de har sikkert hatt sine grunner. Hva vet jeg.
Ingen faktura fra Bjerke vedlagt. Dette har vært en god Panerai- og Bjerkeopplevelse.