Grattis med en flott, og komplisert, klokke
Føyer seg godt inn i rekken av dine flotte ur!
Hehe, tror ikke den vil komme til å trenge winderen i særlig grad fremover nei. Har på følelsen uret kommer til å få mye "wristtime", og med 7 dager i gangreserve er det som dere sier ikke akkurat noen fare om det skulle bli liggende stille ett par dager.
Ser frem til mer bilder!
Wow, perpetual calender, også fikk du pratet med Kurt Klaus himself.. Magisk! Du trenger ikke 7 days i stål nå synes jeg.. Kos deg med det mesterstykket!
Gratulerer så mye med en utrolig lekker IWC. Fikk sett denne hos Alf Lie og må si den skiven virkelig ikke gjør skam på uret. Gleder meg til flere bilder samt flere velskrevende ord.
Gratulerer! Litt av en rugg, men så rommer den jo en nydelig liten mekanisk regnemaskin, bl.a. med en ca 1 til 31,5 mill. utveksling mellom sekundviser og årshjul.
Ojojoj... Jeg hadde fått mareritt om natten om at tvangstankene overmannet meg og jeg bare måtte skru den frem til 2100
Avataren min er fra et legendarisk Ren & Stimpy-øyeblikk (noe sier meg at du ikke ser på Ren & Stimpy)
"Stimpy, whatever you do, JUST DONT PUSH THE RED BUTTON!!!"
Ja. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg.
Min respekt for deg som samler når med dette nye høyder. Nok en gang toucher du ytterkanten av hva som finnes av ultimate ur. Mine to robuste fettere til denne blir for kladdete bondetamper å regne i forhold til denne verdensvante akademikeren her. På mange måter konstituerer denne gentlemannen hva et ur noensinne kan håpe på å bli; som en slags urets doktorgrad i teoretisk astrofysikk (jeg møtte en gang en mann med nettopp denne tittelen - pussig skrue).
Moore, denne reflekterer virkelig din sans raffinement.
Gratulerer!
Det er fantastisk Moore, at du ønsker og har ressurser til å realisere et slikt mesterstykke fra øverste hylle. Dette er mekanisk kunst i toppsjiktet. Gleder meg til bildene er på plass. Gratulerer så mye!
Over og ut fra herfra, og som vi sier her jeg bor: "Itj fårrå nålles."
Gratulerer med nydelig ur og som alltid flott presentasjon.
Kjenner jeg blir litt tom for ord når det kommer til samlingen din.
Det er så mye flott og gjennomtenkt at man bare må bøye seg i støvet.
Grattis igjen.![]()
Gratulerer med en fantastisk klokke!
Jeg har ikke ord, Moore! Dette er en så komplett klokke når det kommer til både det estetiske og ingeniørkunsten bak det hele. Gratulerer så mye, du slutter aldri å imponere![]()
Jeebus, gratulerer så mye! Den overgår alt jeg har fått presentert her inne tidligere, og med din samling sier ikke det rent lite. Her er det bare å nyte. Du har utsøkt smak!
Gleder meg virkelig til bilder i morgen
PS: Send PM når du skal flippe den![]()
Herrejemini så fantastisk. Den er bare så utrolig at jeg blir klam i håndflatene bare av å se på bilder. Utrolih. Gratulerer.